ویلیام فورسایت و کتلین مونرو در تریلر A Perfect Plan به ایفای نقش خواهند پرداخت

2 November 2018 - 21:30

با توجه به بازی جی. ادگار هوور (J. Edgar Hoover) در نقش اول و اصلی فیلم The Man in the High Castle، ویلیام فورسایت (William Forsythe)، نیز نقش دوم تریلرِ سرقت مسلحانه‌ایِ A Perfect Plan (یک نقشه‌ عالی) را در کنار کتلین مونرو (Kathleen Munroe) بازی خواهد کرد.

استودیو V71، قرار است این فیلم کانادایی را به خریداران بین المللی آن در امریکن فیلم مارکت (Americab Film Market) معرفی کند. لطفا تا پایان این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فورسایت در این فیلم نقش یک جیب‌بر قدیمی را ایفا می‌کند که به همراه یک زن جوان (با بازی مونرو) در یک انبار غیرقابل نفوذ و مستحکم می‌شود. در ادامه این دو توسط یک دزد حرفه‌ای حیله‌گر به نام تئو به کار گرفته می‌شوند تا نقشه‌ی یک سرقت عظیم غیرعادی را بکشند – راز مجموعه‌ی الماسِ جان دی. راکفلر.

“یک نقشه عالی” که توسط خودِ جسی آیکمن (Jesse Ikeman) نوشته شده است، اولیت تجربه‌ی کارگردانی او نیز خواهد بود. کارلو روتا (Carlo Rota) در نقش تئو ظاهر خواهد شد. یانیک بیسون (Yannick Bisson)، ستاره‌ی اصلی سریال “معماهای مورداک” هم از دیگر بازیگران به‌نام حاضر در فیلم خواهد بود.

فورسایت بیشتر بخاطر نقش معمولی‌اش در سریال “موب دکتر” و همینطور بازی در نقش آل کاپون در فیلم The Untouchables سال ۱۹۹۰ شناخته می‌شود. از جمله بازی‌های تلویزیونی او نیز می‌توان به حضور او در سریال‌های Hawaii Five-0, Boardwalk Empire, The Mentalist, Justfield, Chicago۴ Justice و Daredevil اشاره کرد. از طرفی دیگر فورسایت در تریلر/اکشن Hard Power نقش مقابل لیام نیسون (Liam Neeson) را ایفا کرد. او در بازسازی لایو-اکشن A Little Mermaid نیز هنرنمایی کرده است.

از کارهای تلویزیونی مونرو هم می‌توان از بازی او در نقش الیس تاونر در Patriot، ماری در Strangersand و ریچل بریدوود در درام/فانتزی Resurrection، نام برد.

ریو آر مدیا (RivvR Media) با همراهی ورتکس وردز (Vortex Words) و استودیو V71، تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود. بیل مارکس (Bill Marks) تهیه‌کننده‌ی فیلم است و کریستوفر گیروکس (Christopher Giroux) و دیوید میلر (David Miller) و جورج میهالکا (George Mihalka) نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این فیلم حضور دارند.

همچنین لازم به ذکر است که استودیو V71، “یک نقشه عالی” را در کانادا منتشر خواهد کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.