آرون پل بدجوری برای The Parts You Lose داغون شده است!

2 November 2018 - 23:00

آرون پل (Aaron Paul) بنظر داغون و ورشکسته می‌رسد، اما نه یک لحظه صبر کنید! هرگز این چنین نیست! این فقط اولین تصویر از حضور او در فیلم The Part You Lose است.

استودیو بلو فاکس (Blue Fox) این تریلر که کریستوفر کنتول (Christopher Cantwell) کارگردانی آن را برعهده دارد را، در AFM به فروش می‌گذارد. پل نقش یک مجرم فراری را بازی می‌کند. زمانی‌ که او به انبار متروکه‌ای واقع در زمین خانوادگی پسری کر (با بازی دنی مورفی Danny Murphy) پناه می‌برد، [به ناچار] یک باند نامتعارف را با او تشکیل می‌دهد. اما پس از تشکیل باند با آن مرد، و نزدیک شدن مسئولین [دولتی به آرون پل]، وسلی باید تصمیم بگیرد که آیا او به راستی به باند آن‌ها وفادار است یا تمام این مدت دروغ می‌بافته است؟ لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) و اسکوت مک‌نیری (Scoot McNairy) در نقش پدر و مادر آن پسر در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. کنتول که سریال Halt and Catch Fire را در شبکه AMC ساخته است، فیلم Parts You Lose را نیز که فیلمنامه آن توسط دَرِن لمیک (Daren Lemake) نوشته شده بود، کارگردانی نموده است.

فیلم Parts You Lose, اولین نمایش خود را به همراه کارگردان دانمارکی خود، پائولا فن در اوست (Paula vander Oest) و بازیگر زن آن، کاریس فن هوتن (Carice van Houten) در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۱۵ تجربه کرد. اما پس از تغییرات و جابه‌جایی‌هایی که در کارگردانی و تیم بازیگری آن رخ داد، و همینطور به علت تاخیری که در روند تولید آن اتفاق افتاد، فیلمبرداری آن متوقف شد تا اینکه امسال دوباره فیلمبرداری آن در وینیپگِ کانادا از سر گرفته شد.

این داستان اولین بار در بخش معضلات و مسائل روزانه‌ی موجود در امریکن فیلم مارکت (American Film Market)، در تاریخ یکم نوامبر و در خبرگزاری هالییود ریپورتر مطرح شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.