کارگردان It نسخه جدید ماشین زمان را می‌سازد

2 November 2018 - 23:30

استودیوهای برادران وارنر، پارامونت پیکچرز و Appian Way با کارگردان سری دوم It، اندی موچیتی (Andy Muschietti) و خواهرش، باربارا موچیتی (Barbara Muschietti) برای ساخت ورژن جدیدی از فیلم The Time Machine (ماشین زمان) همکاری می‌کنند. اندی و باربارا موچیتی فیلم‌نامه را نوشته و اندی آن را فیلم‌برداری می‌کند. باربارا موچیتی این فیلم را به همراه جنیفر دیویسون (Jennifer Davisson) و لئوناردو دی‌کاپریو می‌سازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آرنولد لیبویت (Arnold Leibovit) تهیه‌کننده اجرایی کار است. او نسخه سال ۲۰۰۲ فیلم به کارگردانی سیمون ولز (Simon Wells) و بازی گای پیرس (Guy Pearce) را تهیه کرد. آن فیلم دومین نسخه از فیلم بود، نسخه اول را جورج پل (George Pal) در سال ۱۹۶۰ کارگردانی کرده بود. هر دو فیلمِ کلاسیک علمی‌تخیلی نوشته‌ی اچ.جی. ولز، نویسنده علمی‌تخیلی که War of the Worlds را نوشته، هستند.

استودیو برادران وارنر ساخت این سری را برعهده دارد. داستان این فیلم درباره مخترعی است که امیدوار است وقایع گذشته را تغییر دهد و به ۸۰۰ هزار سال بعد در آینده سفر کند، جاییکه انسان‌ها به نژادهای جنگجو تقسیم شده‌اند.

موچیتی اخیرا کار ساخت سری دوم فیلم It را برای برادران وارنر به پایان رسانده است و این در حالی است که فیلم It آغاز کار باربارا بود. این دو Attack on Titan را برای برادران وارنر و Robotech را برای سونی در دست ساخت دارند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.