هنرنمایی کیت مارا و سیمون پگ در فیلم Inheritance

3 November 2018 - 14:30

خبر گزاری هالیوود ریپورتر از پیوستن سیمون پگ (Simon Pegg) و کیت مارا (Kate Mara) به فیلم Inheritance، تریلری که از بودجه‌ی خوبی نیز برای ساختش برخوردار است، خبر داده است.

وان استین (Vaughn Stein)، فیلمساز بریتانیایی قرار است این فیلم کارگردانی کند. این درحالی است که هنوز مدت زیادی از همکاری این کارگردان با پگ و مارگو رابی (Margot Robbie) در فیلم تریلر/نوآرش تحت عنوان Terminal، که اتفاقا اولین تجربه‌ی کارگردانی وی هم بود، نگذشته است. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

متیو کندی (Matthew Kennedy) فیلمنامه‌ی این پروژه را به همراه ریچارد بی. لوییس (Richard B. Lewis) به رشته تحریر در آورده است. همچنین بی. لوییس به واسطه‌ی بنر استودیوی سَوث‌پاو (Saothpaw) خود، در کنار دیوید ولف (David Wulf) از کمپانی تهیه فیلم ولفپک (WulfPak Productions)، دن رردان (Dan Readon) از کانورجنت مدیا (Convergant Media) و سانتاش گاوینداراجو (Sontash Govindaraju) در تولید فیلم نقش دارند و به بیانی دیگر تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. UTA و گروه فیلم های‌لند (Highland Film Group) حقوق پخش فیلم در آمریکا را خریداری کرده‌اند. همینطور گروه فیلم های‌لند قرار است تمامی حقوق پخش خارجی فیلم را در هفته جاری و در AFM خریداری نماید.

فیلم Inheritance قصد دارد اتفاقاتی که پس از فوتِ ناگهانی بزرگ خاندانِ یک خانواده قدرتمند و ثروتمند و ترک همسر و دخترش به همراه افشای رازی شوکه‌کننده راجع به ارث و میراث که زندگی همه‌شان را مورد تهدید و شاید در خطر نابودی قرار دهد، را به نمایش بگذارد.

این دومین همکاری HFG با استین است؛ اولین همکاری این دو با یکدیگر به پروژه‌ی Terminal، که در اوایل امسال نیز پخش و منتشر شد، برمی‌گردد.

مارا توسط UTA, Mosiac and Sloane, Offer, Weber and Dern ، پگ توسط UTA و Dawn Sedgwick Managment و استین نیز به وسیله‌ی UTA و Grandview به عرصه هنر معرفی شده‌اند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.