ویل فرل در نسخه بازی‌شده‌ی فیلم Force Majeure، بازی خواهد کرد

3 November 2018 - 18:00

ویل فرل (Will Ferrell) در بازسازی انگلیسی زبانی از فیلم سوئدی به نام Force Majeure که هدایت و کارگردانی آن را جولیا لوئیس-دریفوس (Julia Louise-Drefus) برعهده خواهد داشت، نقش آفرینی خواهد کرد. لطفا تا پایان این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

نت فکسن (Nat Faxon) و جیم راش (Jim Rosh)، که جایزه‌ی اسکار در بخش بهترین فیلمبرداری برای فیلم The Descendants (زادگان) از الکساندر پین (Alaxander Payne) را در کارنامه دارد، دو گزینه احتمالی کمپانی فاکس سرچ‌ لایت (Fox Serachlight) برای کارگردانی این فیلم که گفته می‌شود نامش Downhill خواهد بود، هستند.

این کمدی سیاه، داستان خانواده‌ای را دنبال می‌کند که برای تعطیلات خود به ارتفاعات آلپ رفته‌اند. در این بین بهمنی (که پدر می‌کند بهمن است) شروع به ریزش می‌کند. سپس پدر خانواده زن و فرزندانش را رها می‌کند در ادامه داستان می‌بینیم این امر چگونه آن‌ها را دچار آشفتگی و سردرگمی می‌کند. سازنده‌ و فیلمنامه‌نویس موفق سینما، جسی آرمسترانگ (Jesse Armstrong) فیلمنامه‌ی این فیلم را قلم زده است.

دریفوس به همراه آنتونی برگمن (Anthony Bregman) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز عبارتند از استفانی آزپیازو (Stephabie Azpiazu)، اریک همندورف (Erik Hemmendorff) و کارگردان Force Majeure، یعنی روبن استلند (Ruben Ostlund).

فکسن و راش اولین تجربه‌ی کارگردانی خود را با ساخت The Way Way Back برای استودیوی فاکس سرچ لایت تجربه کرده‌اند. آن‌ها توسط CAA و Stone Genow معرفی شده‌اند.

فرل که توسط UTA و Mosaic and Jackoway Austen معرفی شده است، آخرین بار در فیلم کمدی Daddy’s Home 2 (خونه بابا ۲)، محصولِ کمپانی پارامونت، روی پرده‌ی نقره‌ای سینما دیده شد. حضور بعدی او روی پرده مصادف با اکران فیلم Holmes & Watson از استودیوی سونی خواهد بود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.