آنابل والس به تریلر علمی تخیلی Warning می‌پیوندد

3 November 2018 - 18:30

آنابل والیس (Annabelle Wallis)، ستاره‌ی بریتانیایی که در آثاری همچون فیلم The Mummy (مومیایی)، سریال “پیکی بلایندرز” و سریال پیش روی Roger Ailes شبکه‌ی شوتایم؛ هنرنمایی کرده است، به فهرست پرستاره‌ی تریلر علمی تخیلیِ استودیو آنوا (Anova Pictures) تحت عنوان Warning اضافه می‌شود. از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به نام‌های پرآوازه‌ای مانند لنا کوندر (Lena Condor)، جیمز دی‌ آرسی (James D’Arcy)، الیس ایو (Alice Eve)، لارا هریر (Laura Harrier)، شارلوت لی بون (Charlotte Le Bon)، الکس پتی‌فر (Alex Pettyfer)، منا مسعود (Mena Massoud) و بندیکت ساموئل (Benedict Samuel)، اشاره کرد. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آگتا الکساندر کارگردانی خود را با فیلمنامه‌‌ی اورجینالی که توسط خود او، راب مایکلسون (Rob Michealson) و جیسون کی (Jason Kaye) نوشته شده بود آغاز کرد. این فیلم به دنبال کشف معنای زندگی آن هم درست در زمانی‌است که واقعیت‌های زندگی به مسیرهای غیر منتظره‌ای برخورد می‌کند. سیبل لویی (Cybill Lui) از استودیو آنوا تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته‌اند.

لویی در اظهار نظری راجع به آنابل اظهار داشت:

کار کردن با آنابل بر روی پروژه‌ی Warning واقعا هیجان‌انگیز بود. من از زمانی‌که او در “پیکی بلایندرز” می‌کرد، عاشقش شدم.

او در ادامه می‌گوید:

این یک فهرست بازیگرانِ رویایی است. ما فیلم تود را به دست استعدادهایی سپرده‌ایم که مطمئنا به پشتوانه حضورشان قادر به ارتقای فیلم خواهیم بود‌. واقعا دیگر بیش از این نمی‌توانیم منتظر نگاه فوق العاده‌ و منحصر به فرد آگتا به فیلمنامه‌ و به تصویر کشیدن آن توسط وی باشیم.

زمانی‌که ICM Partners به آمریکای شمالی معرفی شد، تغییراتی در کمپانی مربوط به فروش بین‌المللی فیلم Warning پدید آمد.

این داستان اولین بار در بخش دغدغه‌های روزانه‌ در امریکن فیلم مارکت (American Film Market) و در تاریخ یکم نوامبر از طریق خبرگزاری هالیوود ریپورتر مطرح شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.