بریانا هیلدبرند به فیلم علمی تخیلی Persephone پیوست

3 November 2018 - 23:30

بریانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand) ستاره‌ی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) در یک فیلم فضایی دیگر هنرنمایی خواهد کرد. هیلدبرند به جمع بازیگران Persephone که شامل ستارگانی چون مری-لوئیز پارکر (Mary-Louise Parker)، مالکولم مک‌ داول (Malcolm McDowell)، امیل هرش (Emile Hursh) و لنس ردیک (Lance Reddick) می‌شود، اضافه شده است. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جفری موریس (Jeffrey Morris) نویسنده و کارگردان این پروژه است. این فیلم در دوره زمانی اواخر قرن بیست و دو روایت می‌شود و با محوریت سه فضانورد دنبال می‌شود. این سه فضانورد در “کلونی وان” قرار دارند، یک کشتی عظیم مسافربری که توان جابه‌جایی بیست هزار کولونیست از زمین در حال نابودی به سیاره‌ی درحال چرخش به دورِ “آلفا سنتاوری” (Alpha Centauri)، تحت عنوان “پروکسیما بی” (Proxima B)؛ که بیشتر با نام “Peresphone” شناخته می‌شود، را دارد. اندازه‌ی این سیاره‌ که حیات روی آن وجود ندارد، دو برابر زمین است و جاذبه موجود در آن نیز دو برابر جاذبه‌ی زمین است. هیلدبرند نقش دارسی وب، خلبان شاتلِ کشتی کلونی را بازی می‌کند که طی سفر ۵۰ ساله‌ی کشتی از زمین تا Persephone متولد شده است.طی این عملیات حساس برای بقا، او شانه‌ به شانه‌ی مهندس، تانیا بکستر (با بازی پارکر) در اخذ تصمیمی درست برای هدایت کشتی و به سر منزل رساندن آن تلاش می‌کند. اما درست در همین مسیر است آن‌ها درمی‌یابند که شاید آن‌ها واقعا تنها کسانی نباشند که آن سیاره را به عنوان خانه جدیدشان برگزیده‌اند.

هیلبرند از پروژه‌های Deadpool (ددپول) سال ۲۰۱۶ و X-Men (ایکس-من) نوجوانان جدا شد و در اوایل امسال در “ددپول ۲” نقش آفرینی کرد. او اخیرا نیز به Trinkets پیوسته است؛ سریالی از شبکه نتفلکیس که بر اساس یک رمان YA نگاشته شده است و قرار است ساخته شود.

حقوق این فیلم در امریکن فیلم مارکت (American Film Market) خریداری شده است. استودیو پیکسامندو (Pixomondo Studio) در کنار استودیوهای فیوچر دود (Future Dude) و اوِلوشنری (Evolutionary) در تولید این فیلم دست دارند. ان مری گیلن (Anne Marie Gillen)، جان ادامز (Jihn Adams) و داین شورت هاوس (Diane Shorthouse) نیز تهیه‌کنندگان آن هستند.

هیلدبرند توسط ICM, 23 Managment Group و دیوید فلدمن (David Feldman) از بلوم هرگات (Bloom Hergott) معرفی شده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.