سریال نهنگ آبی ساخته جدید فریدون جیرانی

4 November 2018 - 00:53

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)، این سریال تازه که از آخرین ساخته‌های کارگردان محبوب، فریدون جیرانی به شمار می‌رود به تهیه کنندگی سعید ملکان به تازگی کلید خورده است. کارگردان این سریال قصد پخش این اثر را در شبکه نمایش خانگی دارد. فیلنامه سریال ” نهنگ آبی” نوشته بهرام توکلی است که اخبار حاکی از آن است که این اثر داستانی متفاوت دارد که وارد فضای جدید می‌شود که داستان بسیار راز آلود است و از اتفاقاتی که این روزها در جامعه اتفاق می‌افتد حکایت دارد. این سریال که اولین اخبار از آن منتشر شده بود با نام “تلگرام” بود که نزدیک به دو ماه پیش و همزمان با شروع روند فیلمبرداری به نهنگ آبی تغییر نام داد.

تمامی پروسه فیلمبرداری ” نهنگ آبی” چندی پیش در یکی از پارک های مرکز شهر آغاز شد که این کار به مدیریت تصویربرداری داوود رحمانی می‌باشد و همراه با حضور ساعد سهیلی و لیلا حاتمی که بازیگرانی هستند که اولین تجربه حضور خود را در شبکه نمایش خانگی در این سریال می‌خواهند تجربه کنند و به زودی این کار با حضور بقیه بازیگران ادامه پیدا خواهد کرد. سرویس وی او دی فیلیمو سرمایه گذاری این پروژه را برعهده دارند تا برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شود.

در حال حاضر لیستی که از بازیگرانی که درآخرین اثر فریدون جیرانی به ایفای نقش می‌پردازند، منتشر شده است، به صورت زیر است.

 لیلا حاتمی ، حسین یاری ، ویشکا آسایش ، ساعد سهیلی ، مجید مظفری ، ماهور الوند ، حمیدرضا آذرنگ ، آزاده صمدی ،رها حاجی زینل ،  پریوش نظریه ، الهام کردا ، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی

ساعد سهیلی در این سریال نقش اصلی داستان را بر عهده دارد.

این سریال از نخستین حضور فریدون جیرانی در شبکه نمایش خانگی به شمار می‌رود. او چندین سریال برای تلویزیون نیز پیش از این ساخته بود که مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفت.

سریال‌هایی همچون تعبیر وارونه یک رویا و مرگ تدریجی یک رویا

او همچنین امسال فیلم سینمایی جدید خود که موضوعی پیرامون عشق و جنایت دارد را به نام آشفتگی برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فجر با حضور بازیگرانی همانند بهرام رادان، مهناز افشار، علی میلانی و مهران احمدی آماده کرده است.

همچنین آلاله هاشمی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز این سریال در کنار فریدون جیرانی کار می‌کند و بابک کریمی طاری طراحی صحنه، مارال جیرانی طراحی لباس و سعید زند صدابرداری «نهنگ آبی» را بر عهده دارند که از دیگر عوامل مجموعه نمایشی نهنگ آبی به شمار می‌روند.

بعد از شروع تصویربرداری این سریال در شهریور ماه سال ۹۷، از لوگوی این سریال نیز رونمایی شد. با ما باشید تا از جدیدترین اخبار راجع به مجموعه نمایشی نهنگ آبی اطلاع پیدا کنید.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.