اتمام پروسه فیلمبرداری فیلم جدید کوروش آهاری به نام آن شب

4 November 2018 - 11:54

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)، این فیلم که ساخته کوروش آهاری است و با تهیه کنندگی جفری آلارد، الکس بروتو و شریل استارولاکیس همراه است، مدتی پیش در کشور آمریکا آغاز به کار کرده است. این اثر با سرمایه گذار فیلم “کشتار با اره برقی در تگزاس” (The Texas Chainsaw Massacre) یعنی جفری آلارد همراه است همچنین شریل استارولاکیس نیز در حوزه سرمایه گذاری، سابقه این کار ار در فیلم “نگهبان شب” (The Night Watchmen) داشته است و تری جری به عنوان مشاور تهیه کننده در این پروژه همکاری می‌کند. او سابقه برنده شدن اسکار را نیز داشته است و تنها تهیه کننده ایرانی نیز محمد درمنش نام دارد که در این فیلم با این عوامل قدرتمند به همکاری دعوت شده است.

فیلمبرداری این فیلم از ماه سپتامبر آغاز شده است و جز نخستین اثر بلند از کوروش آهاری است. او در امر فیلنامه نویسی نیز در این پروژه در کنار میلاد جرموز تلاش می‌کند. فیلنامه این اثر نوعی از اثار معمایی و رمز آلود است که در آمریکا ساخته شده است.

در اوایل اخبار منتشر شده از سوی عوامل این اثر، شهاب حسینی بازیگر موفق، پرکار و محبوب سینمای ایران به این فیلم پیوسته بود و قرار به ایفای نقش در این فیلم بود. این بازیگر ایرانی نقش اول این فیلم را بازی می‌کند. داستان این فیلم راجع به زوجی ایرانی است که در یکی از هتل‌های کشور آمریکا حبس شده اند و عواملی وجود دارند بیگانه که قصد بر ملا کردن رازهایی پنهان را دارند. فیلم سینمایی «شب» محصولی از کمپانی ماموت پیکچرز است. این فیلم با همکاری کمپانی (Seven Skies Entertainment) به مدیریت شهاب حسینی تولید خواهد شد. این فیلم اولین فیلم شهاب حسینی در آمریکا خواهد بود.

شهب حسینی بازیگر این فیلم، پیشتر در فیلم‌ های موفقی همچون ” جدایی نادر از سیمین” ساخته اصغر فرهادی است که توانسته بود جایزه های بسیاری دریافت کند و مهم ترین آن برنده اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شده بود، فیلم ” فروشنده” به کارگردانی اصغر فرهادی در کنار ترانه علیدوستی موفق به کسب دو جایزه مهم از جشنواره بین المللی فیلم کن فرانسه شده بود که یکی نخل طلایی را شهاب حسینی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و دیگر نخل طلایی برای فیلم فروشنده به اصغر فرهادی رسید و فیلم “درباره الی” که این فیلم هم به کارگردانی اصغر فرهادی است که با استقبال مخاطبان زیادی روبه رو شد و همچنین در جشنواره  بین‌المللی فیلم برلین در سال ۲۰۰۹ توانست جایزه خرس نقره‌ای را از آن خود کند.

شهاب حسینی در حال حاضر نیز فیلم‌های آماده به اکرانی دارد. فیلم‌هایی مانند “لابی” ساخته محمد پرویزی، “لابیرنت” که اولین ساخته امیرحسین ترابی  است و “نبات”  ساخته پگاه ارضی در سال ۹۶ است.

بازیگرانی از فیلم “آن شب” که تا کنون به جلوی دوربین رفتند به صورت لیست زیر است:

شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی و بازیگر خردسال لیلا گرگانیان هستند که در کنار بازیگران خارجی: لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مورا

از عوامل اصلی پروژه هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویسندگان: میلاد جرموز و کوروش آهاری، مجری طرح: محسن درمنش و شریل استارولاکیس مدیر فیلم برداری: مازیار مکانی، طراح صحنه: جنیفر دهقان، طراح لباس: مریم راسخ، ، مدیر تولید: مایکل زمپینو، طراح گریم: بابک اسکندری، مدیر صدا برداری: ارمین کارباف، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: محمد مطلق، منشی صحنه: ژولیت نیکوغاسیان ، عکاس: نیاز پرورش
این اثر سینمایی محصول کمپانی ماموت پیکچرز و کمپانی سون اسکایز اینترتینمنت است.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.