روزهای آخر فیلم ایده اصلی ساخته آزیتا موگویی

4 November 2018 - 11:46

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)، بعد از تمام شدن کارهای فیلم انتخاب اصلی از جمله انتخاب بازیگران و گرفتن پروانه ساخت، در روزهای آخر که فیلم و عوامل قصد شروع فیلمبرداری در جزیره کیش را داشتند، حسن معجونی به عنوان بازیگر آخر به این مجموعه پیوست و لیست تمامی بازیگران نیز به اتمام رسید. لوکیشن های اصلی فیلم “ایده اصلی” انتخاب شده است که به شرح زیر است:

 ایران ، کانادا ، اسپانیا و قبرس جنوبی

اسامی بازیگران با شرح بیوگرافی آن‌ها به صورت زیر است:

حسن معجونی:

او که در آخرین کار خود در فیلم موفق “خوک” توانسته بود چندین جایزه بین المللی نیز دریافت کند، در آخرین روزها و برای همکاری به فیلم “ایده اصلی” پیوست. او از بازیگران سینما و تئاتر و تلویزیون است که خود نیز تحصیلاتش را در رشته ادبیات نمایشی به اتمام رسانده است و سرپرستی گروه تئاتر لیو را نیز بر عهده دارد. همچنین “ایده اصلی” نام موقت این فیلم است که به زودی قرار است نام جدیدی برای آن برگزینند.

مهرداد صدیقیان:

او که فعالیت خود را در این حوزه از سال ۸۴ در محموعه تلویزیونی عصر جمعه که ساخته مونا زندی حقیقی بود، آغاز کرده است هم اکنون در فیلم جدید آزیتا موگویی قصد همکاری دارد. او که پروژه “اتوبوس شب” را که ساخته کیومرث پوراحمد است، سکویی برای پرتاب وی می‌داند، توانست در این پروژه، جایزه بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما را در سال ۱۳۸۵ دریافت کرد.

بهرام رادان:

بهرام رادان یکی از موفق‌ترین و موثرترین بازیگران این دوره، پس از اتمام همکاری خود با آزیتا موگویی در پروژه تراژدی این بار قصد همکاری در پروژه ایده اصلی با این کارگردان را دارد.

او که با کارگردانان مطذح و موفق سینمای ایران همکار‌های بسیاری داشته است‌‌، بسیار گزیده کار است و سخت گیری ‌های بسیاری برای انتخاب نقش‌هایش دارد.  البته این سخت‌گیری‌های بسیار باعث شده است که این بازیگر بتواند موفقیت‌های بسیاری را در جشنواره های داخلی و بین المللی به دست آورد.

 او در چندین دوره از جشنواره فجر توانسته بود سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم های شمعی درباد ساخته پوران درخشنده و فیلم سنتوری ساخته  داریوش مهرجویی را از آن خود کند.

مریلا زارعی:

این بازیگر زن بازیگری است پر کار و تا کنون در پروژه های زیادی با کارگردانان مطرح سینما از جمله اصغر فرهادی ، مسعود کیمیایی ، ابراهیم حاتمی‌کیا ، پوران درخشنده ، تهمینه میلانی ، زنده یاد عباس کیارستمی همکاری داشته است و وی توانسته بود در این فعالیت‌های خود سیمرغ بلورین  و دیپلم  افتخار بهترین بازیگر زن را برای فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی، فیلم شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار و زیر سقف دودی ساخته پوران درخشنده را از آن خود کند.

همچنین فیلم شیار ۱۴۳ که ساخته نرگس آبیار است نیز توانسته بود با بازی مریلا زارعی برنده جایزه از جشنواره آسیا پاسفیک و جشنواره شرق و غرب روسیه شود.

ساره بیات:

این بازیگر که اولین انتخاب آزیتا موگویی برا نقش آفرینی در ساخته جدیدش بود، پیش از نیز و در کارنامه خود نیز چندین موفقیت جهانی و بین المللی و همچنین داخلی دارد. او هم بازیگری است گزیده کار و از مهم ترین آثار او در کارنامه خود می‌توان به فیلم جدایی نادر از سیمین با کارگردانی اصغر فرهادی که در جشنواره برلین برنده خرس تقره‌ای به عنوان بهترین بازیگر زن شده بود و همچنین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در بیست و نهمین دوره از جشنواره فیلم فجر و برنده سیمرغ بلورین شده بود و دیگر موفقیت‌های بین المللی در فیم‌های چون ناهید ، فصل فراموشی فریبا ، آااادت نمی‌کنیم، اشاره کرد.

لازم به ذکر است، شهرهای مالاگا و بارسلون در اسپانیا ،جزیره کیش در ایران و شهر کلن در آلمان تا کنون به عنوان لوکیشن های اصلی “ایده اصلی” انتخاب شده اند و در فروردین ماه سال جاری نیز بخش هایی از این فیلم با بازیگران خارجی در شهر ونکوور کانادا فیلمبرداری شده است .

پژمان جمشیدی:

او که بازیکن سابق فوتبال بوده است و در تیم‌های سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی داشته است هم اکنون در حوزه سینما نیز فعالیت‌های بسیاری دارد. او اولین کار حرفه‌ای خود را از مجموعه تلویزیونی پژمان آغاز کرده است. او پس از تلاش در احوزه سینما و تلویزیون و تئاتر توانست برای فیلم سوء تفاهم ساخته احمدرضا معتمدی در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در این فیلم شده بود. او نیز در پروژه “ایده اصلی” در کنار دیگران بازیگران خوب سینما در حال فعالیت است.

در این روزها و پس از پایان فیلمبرداری و تصویربرداری در قبرس جنوبی، اولین عکس فیلم منتشر شده است. این گروه برای ادامه این پروژه قرار است راهی کشور کانادا شوند. کار تدوین این اثر نیز بر عهده بهرام دهقانی است و هم اکنون مشغول تدوین این فیلم و تلاش در جهت رساندن آن به سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر می‌کند.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.