ایوان مک‌گرگور نقش بلک ماسک را در Birds of Prey ایفا می‌کند

4 November 2018 - 14:00

با توجه به گزارشات خبرگزاری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) قرار است نقش بلک ماسک (Black Mask) را، که یکی از دشمنان شخصیت بتمن در کمیک‌ها محسوب می‌شود، در فیلم پیش‌روی Birds Of Prey «پرنده‌های شکاری» بازی کند. در ادامه‌ خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم پرنده‌های شکاری شاهد بازگشت مارگو رابی (Margot Robbie) برای هنرنمایی دوباره نقش هارلی کوئین، که پیش از این در فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» آن را ایفا کرده بود، هستیم. علاوه بر این، بازیگران دیگری از جمله مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) برای نقش «هانترس»؛ جرنی اسمالت-بل (Jurnee Smollett-Bell) برای نقش «قناری سیاه»؛ و رزی پرز (Rosie Perez) برای نقش «رنه مونتویا» هم در این پروژه حضور خواهند داشت. پرنده‌های شکاری اکنون در مرحله‌ی پیش‌تولید به سر می‌برد و در سال میلای آینده شروع به فیلم‌برداری خواهد کرد. کتی یان (Cathy Yan) هم که آثاری نظیر Dead Pigs «خوک‌های مرده» را در کارنامه دارد، وظیفه‌ی کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت.

مک‌گرگور، که اخیرا برای هنرنمایی در فصل سوم Fargo «فارگو» برنده‌ی جایزه گلدن‌گلوب شده، قرار است نقش اصلی دنباله‌ی فیلم The Shining «درخشش»، با نام Doctor Sleep «دکتر اسلیپ» را به تصویر بکشد و همچنین شرور اصلی فیلم پرنده‌های شکاری باشد. بلک ماسک برای اولین بار در کمیک بتمن شماره ۳۸۶ و در سال ۱۹۸۵ معرفی شد. نام اصلی او رومن سایونیس است و از ثروتمندان شهر خیالی گاتهام به شمار می‌رود.

سو کرول (Sue Kroll) در نقش تهیه‌کننده حضور دارد و برایان آنکلس (Bryan Unkeless) و مارگو رابی هم او را همراهی خواهند کرد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: The Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.