یکی دیگر از شخصیت‌های ارباب حلقه‌ها که می‌توانست در هابیت حضور داشته باشد

12 September 2016 - 15:00

ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) در جدیدترین مصاحبه خود اعتراف کرد که با یکی از تهیه‌کنندگان سه‌گانه هابیت صحبت کرده تا به عنوان شخصیت آراگورن در این مجموعه بازگردد. اما همان‌طور که می‌دانید او در این فیلم‌ها حضور نداشت؛ در واقع گویا پیتر جکسون (Peter Jackson) کارگردان این مجموعه نتوانسته برای او مکانی مناسب در داستان پیدا کند. برای جزییات بیشتر در ادامه مطلب با سینماگیمفا همراه باشید.

ویگو مورتنسن این را به مجله ایندپندنت گفت، آن هم زمانی که برای عرضه فیلم Captain Fantastic در بریتانیا تبلیغ می‌کرد. در واقع او گفت که در مورد بازگشتن به این مجموعه با او صحبت شده بود و شخصیت آراگورن تقریباً به داخل فیلم‌ها آورده شد:

یکی از تهیه‌کنندگان در مراحل اولیه با من صحبت کرد. من به او گفتم که: او در کتاب نیست و این کتاب ۶۰ سال قبل از ارباب حلقه‌هاست که یعنی آراگورن نوزادی بیش نبوده است. و او در پاسخ به من گفت: متوجهم اما ما برای ایجاد تغییرات آزادی داریم. و من پاسخ دادم که منتظرم تا فیلم‌نامه و قسمت مخصوص آراگورن را اول ببینم و اگر قرار است دوباره حضور داشته باشد، من هم با این موضوع مشکلی نخواهم داشت. بعداً شنیدم که برای بازی کردن این نقش با بازیگران دیگری صحبت کرده‌اند اما دیگر از چیزی خبردار نشدم، پس فکر کردم که سراغ آن نرفتند.

ویگو مورتنسن در یکی از مصاحبه‌های قبلی‌اش گفته بود که از پیتر جکسون گله دارد و سپس بعداً شفاف‌سازی کرد و گفت هنوز از این کارگردان افسانه‌ای به بهترین شکل و با بیشترین احترام ممکن یاد می‌کند. اما هرچقدر که به فرآیند و فیلم‌نامه کلی مجموعه هابیت دقت می‌کنیم، می‌بینیم که جایی برای شخصیت آراگورن در آن نبوده است و حضور او ممکن بود طرفداران را نسبت به این تغییر خشمگین کند. تنها می‌توانیم بگوییم که پایان حضور او بسیار قدرتمند به تصویر کشیده شد.

با توجه به موفقیت فراگیر سه‌گانه ارباب حلقه‌ها همیشه طرفداران انتظار داشته اند که به دیگر ابعاد دنیای سرزمین میانه پرداخته شود. پس از عرضه سه‌گانه هابیت، پیتر جکسون اعلام کرد که فیلم Battle of the Five Armies «نبرد پنج ارتش» در واقع خداحافظی او و دیگر عوامل از دنیای سرزمین میانه خواهد بود. اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست، شاید در آینده‌ای دور کارگردانی دیگر به سراغ این مجموعه بیاید و افسانه‌های سیلماریلیون را به تصویر بکشد. ویگو مورتنسن در این چند سال اخیر معمولاً در فیلم‌های کوچکتر ایفای نقش کرده و بی تردید در تمامی آن‌ها درخشیده است. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.