نومی راپس و جوئل کینامن در شرف پیوستن به The Secret We Keep قرار دارند

4 November 2018 - 00:00

گویا قرار است که نومی راپس (Noomi Rapace) در تریلر The Secrets We Keep، نقش آفرینی کند. این در حالی است که عوامل فیلم هم اکنون در حال گفت‌وگو با جوئل کینامن (Joel Kinnaman) برای پیوستن به پروژه خود نیز هستند. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یووال آدلر (Yuval Adler) که کارگردانی فیلم Bethlehem (بیت لحم) را در کارنامه دارد کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. رایان کاوینگتون (Ryan Covington) نیز فیلمنامه این فیلم را خواهد نوشت. راپس نقش ماجا را بازی می‌کند؛ ماجا زنی است که در نیویورک زندگی می‌کند و به دنبال ساخت دوباره زندگی‌اش در کنار شوهرش، دوبی، در دوران پس از جنگ جهانی دوم است. وقتی آنها با مردی که به طرز عجیب و غریبی آشنا به نظر می‌رسد آشنا می‌شوند، مسائل زندگی‌شان کم کم شروع به حل شدن می‌کند. پس از مدتی این سوال در ذهن آن‌ها شکل می‌گیرد که آیا ممکن است این مرد یکی از همان افسرهای مسئول شکنجه‌ای باشد که سال‌های سال آن‌ها را در کمپ همگانی ‘بیرکنائو’ مورد آزار و شکنجه قرار می‌داد؟

AGC سرمایه‌گذاری فیلم را برعهده دارد. لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) و اریک هوسام (Erik Howsam) از استودیو دی بوناونتورا در کنار بورد فورد شاپیرو (Ford Shapiro) و گرگ شاپیرو (Greg Shapiro) از AGC و آدام ریباک (Adam Riback) از استودیو ایکو لیک (Echo Lake Entertainment) در تهیه‌ی این فیلم نقش دارند. فیلمبرداری این فیلم در اوایل سال آینده کلید خواهد خورد.

این پروژه در کنار Breaking News In Yuba County از تیت تایلر (Tate Taylor) به AFM از AGC پیوسته است‌.

راپس توسط CAA, استودیو مگنولیا (Magnolia) و هاوارد فیشمن (Howard Fishman) از هرش والرشتین هیوم متلوف (Hirsch Wallerstein Hayum Matlof) معرفی شده است. فیشمن؛ کینامن نیز توسط WME و استودیو مگنولیا، آدلر به وسیله‌ی WME و Novo؛ و کاوینگتون هم به واسطه‌ی ایکو لیک و بن روبن فلد (Ben Rubenfeld) در زیفرن تامین می‌شوند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.