نامه تهیه کنندگان سریال «ممنوعه» به وزیر ارشاد

5 November 2018 - 11:52

 وزیر محترم و فرهیخته وزارت ارشاد
سلام
پیام تقدیر جنابعالی از کارگردان سریال ممنوعه آقای امیر پورکیان به دستمان رسید، از این رو بر خود واجب دانستیم مراتب قدردانی خود را در چند خطی خدمتتان تقدیم نماییم.در این مدت بر ما چه گذشت بماند اما همین که وزیری چنین هنر شناس و ریز بین و دلسوز داریم برایمان بسی جای امیدواریست.
آقای وزیر ما که خود ایمان داشتیم «ممنوعه» نه تنها ذره ای خلاف موازین سیاسی و اخلاقی نظام جمهوری اسلامی نبوده،بلکه هدفش آگاهی بیشتر و عبرت آموزی نسل جوان امروز در رویارویی با ناهنجاری‌ها است، اما در مقابل تصمیم بازبینی که گرفته شد سر تعظیم فرود آوردیم که به لطف حضرت حق شورای محترم نمایش هم پس از بازبینی کل سریال بر این اتفاق صحه گذاشتند و با امضای صورتجلسه نهایی اثبات کردند که ممنوعه هدفش روشن بوده و هست،اما این که جنابعالی شخصا از حسن نوع رفتار کارگردان پروژه در اطلاع رسانی تقدیر کردید برایمان ارزشمند و فراموش نشدنی ست…
از خالق هنر برایتان توفیق روز افزون را آرزو داریم.
و من الله التوفیق
تهیه کنندگان سریال “ممنوعه”
این مجموعه که چندی پیش توقیف شده بود و چند هفته‌ای است که دیگر در روزهای دوشنبه اجازه پخش در شبکه نمایش خانگی را به آن نمی‌دهند، به گزارش سازمان امور سینمایی چند روز پیش اعلام شد که این مجموعه از بعد از ایام عزاداری می‌تواند در شبکه نمایش خانگی پخش شود. طی این مدت به اصلاحات آن پرداختند.

 به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)، روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، مدیرکل اداره نمایش خانگی در توضیح موضوع سریال ممنوعه گفت بود:

دانلود سریال ممنوعه با موضوع آسیب‌های اجتماعی سعی در نقد انحراف و نشان دادن عقوبت تعدادی از جوان ها را دارد. بر همین اساس ۲۱ شهریور ماه در جهت توضیح اعلام شد: “ممنوعه” یک سریال شبکه خانگی با برچسب ۱۶+ است؛ یعنی یک مجموعه ویژه بزرگسالان که به تقبیح رفتار و عملکرد افرادی می‌پردازد که سبک زندگی غربی را چه در ظاهر و چه در محتوا برگزیده‌اند.”

ابراهیم داروغه زاده معاون نظارت و ارزشیابی سینما چندی پیش اعلام کرده بود: مراحل تولید این سریال متوقف نشده است و از هفته آینده پخش آن آغاز می‌شود. به خاطر ماه محرم و اینکه تمام قسمت‌های ساخته شده باید مورد بازبینی قرار می‌گرفت، در توزیع آن وقفه افتاد. ضمن اینکه یکی دو سکانس در قسمت اول سریال وجود داشت که بهتر بود حذف می‌شد.

و در ادامه گفته بود: جای خوشبختی است که کارگردان‌های ما می‌توانند با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سریال‌هایی بدون کمک دولت تولید و توزیع کنند و گردش اقتصادی در کشور ایجاد کنند و مردم با پول خودشان آن محصولات را خریداری کنند. امسال سال حمایت از تولید کالای ایرانی است باید کمک کنیم این بخش رونق پیدا کند و گردش اقتصادی رشد پیدا کند و وظیفه دولت است که حمایت کند زیرا ما در بخش نمایش خانگی هیچ سرمایه گذاری نکردیم.

این محموعه پربازیگر به زودی با پخش قسمت چهارم آن به خانه‌ها می‌آید.

بازیگران «ممنوعه» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری،نسرین نکیسا و شیدا یوسفی

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.