آغاز بازی شبنم مقدمی و افشین هاشمی در خداحافظ دختر شیرازی

22 November 2018 - 13:31

چند ماه پیش طی مصاحبه‌ای که با کارگردان فیلم “خداحافظ دختر شیرازی” با افشین هاشمی انجام شده بود، این کارگردان اعلام کرد:

پروانه ساخت فیلم را به تازگی دریافت کرده‌ایم و پس از پایان اکران «خاله قورباغه»، پیش تولید آغاز خواهد شد. ترجیح می‌دهم تولید فیلم بعد از پایان فصل تابستان و در فصل پاییز آغاز شود ولی هنوز درباره این موضوع به قطعیت نرسیده‌ایم.

وی درباره موضوع و حال و هوای فیلم جدید خود نیز گفت:

«خداحافظ دختر شیرازی» یک فیلم مفرح خانوادگی محسوب می‌شود و قرار است طنازی‌هایی نیز داشته باشد. در مورد خط اصلی داستان و تعداد شخصیت‌های فیلم نیز در زمان پیش تولید اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. درباره لوکیشن‌های فیلم نیز تصمیم خاصی نگرفته‌ایم. در صورتی که فیلمبرداری در تهران انجام نشود به یکی از شهرهای اطراف خواهیم رفت.

تهیه‌کنندگی فیلم خداحافظ دختر شیرازی برعهده فرشته طائرپور است.

بعد از گرفتن پروانه ساخت این فیلم شبنم مقدمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود بعد از سال‌ها همکاری با افشین هاشمی و تجربه‌های ماندگار و خاطرات شیرین ابراز خوشحالی کرد و از او بعنوان یک دوست و همبازی قدیمی یاد کرد.

او این طور نوشت:

حالا می‌شود گفت که ما با هم خیلی قدیمی‌ایم، خیلی! از خیلی دورها باهم آمده ایم… از خیلی پیش‌ها… از تئاتر، از کتاب و موسیقی و سفر، از جوانی و اشک و لبخند، از سر پرشور و دهان پرشعار، از دوستی و کارهای مشترکِ بسیار… باهم، آمده‌ایم… حالا، داریم کنار سینما، کنار تئاتر و کنار رفاقت هم پیر می‌شویم افشین… باورت می‌شود؟
دلم خوش است که این روزها، در تجربه‌ی اخیرمان، تو هم کارگردانی و هم بازیگر… از همان هزار سال پیش‌تر هم تو دلت می خواست هم کارگردان باشی و هم بازیگر! خواستی و شد.
امیدوارم “خداحافظ! دختر شیرازی” شیرینی تجربه‌های مشترک صحنه و سینما را، برایمان زنده کند…
من که دلم روشن است…
پی نوشت :
_”خداحافظ ! دختر شیرازی” فیلمی است به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی، که این روزها، مشغول فیلمبرداری‌اش هستیم و امیدواریم راهی جشنواره فیلم فجر بشود.
با انرژی و احساس و تمام دل، تمام جان و توان، مشغول ساخت این فیلم هستیم، دعا و انرژی خوبتان را بدرقه راه‌مان کنید. سپاس.

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، فیلم سینمایی”خداحافظ دختر شیرازی” هفته گذشته وارد فاز فیلمبرداری شد و مراحل تصویربرداری آن آغاز گردید و تنها بازیگران آن که شبنم مقدمی و افشین هاشمی هستند جلوی دوربین رفتند. بعد از همکاری‌های انجام شده در پروژه موزیکال عروسکی “خاله قورباغه” این بار با فیلم “خداحافظ دختر شیرازی” فرشته طائرپور تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده گرفت. این فیلم یک عاشقانه‌ای است مفرح که بر اساس کار یک کمدی نویس معروف آمریکایی به نام نیل سایمون که افشین هاشمی فیلمنامه آن را با فرهنگ کمدی ایرانی بازنویسی کرده است.

این کار پنجمین تجربه افشین هاشمی در زمینه کارگردانی است. او پیش از فیلم “خداحافظ دختر شیرازی” به کارهایی همچون “خسته نباشید!” (همراه با محسن قرایی)، “صدای آهسته”، “گذر موقت” و “خاله قورباغه” مشغول بوده است.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.