اندرو لینکولن نقش اول سه فیلم از دنیای The Walking Dead برای AMC خواهد بود

7 November 2018 - 18:52

AMC اولین پروژه‌ی در حال پیشرفت برای دنیای The Walking Dead «مردگان متحرک» را معرفی کرد. فرانچایزی از اسکات ام گیمپل (Scott M. Gimple)  مدیر بخش محتوایی AMC و توسط AMC Studios Original Films با درخشش اندرو لینکولن (Andrew Lincoln) قرار است تا داستان ریک گریمز (Rick Grimes) را ادامه دهد که تولید آن انتظار می‌رود در اوایل ۲۰۱۹ آغاز شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در آخرین حضور لینکولن در سریال The Walking Dead، شخصیت ریک گریمز مجروح شده بود و توسط هلی‌کوپتر به مکان نامعلومی منتقل شد. اولین فیلم داستان ریک را هنگامی که در گوشه‌ای مقابل زامبی‌ها قرار گرفته است، بازگو می‌کند.

بعنوان بخشی از برنامه‌ی چند ساله‌ی گیمپل برا دنیای The Walking Dead پروژه‌های دیگری نیز در حال توسعه است از جمله فیلم‌ها، موارد ویژه، سریال‌ها و غیره. بعضی از آنها به داستان سریال اصلی مرتبط هستند و برخی دیگر هم مستقل از آن‌اند.

گیمپل در این رابطه گفت:

ما برنامه‌های زیادی داریم و ابتدا با یک داستان حماسی با نقش‌آفرینی بازیگران سریال تلویزیونی که مردم دیده‌اند و آنها را دوست دارند، آغاز می‌کنیم. این فیلم‌ها قرار است تا آنچه را ما می‌خواستیم در سریال نشان دهیم، در مقیاسی بزرگتر به روی صحنه ببرند. ما ابتدا با اولین بخش از داستان ریک گریمز آغاز می‌کنیم و داستان‌های بیشتری هم در راه است.

دیوید مدن (David Madden) رئیس برنامه‌ریزی AMC، SundanceTV و AMC Studios گفت:

ما باور داریم که این جهان و داستان‌ها فرصت زیادی برای توسعه دارد و بسیار هیجان‌زده هستیم که سریال را به فرانچایزی تبدیل می‌کنیم که در فرمت‌های گوناگون منتشر می‌شود. برای سالها هواداران ما در مورد همچنین چیزی صحبت می‌کردند و اکنون ما این شانس را داریم که این داستان‌ها را گسترش دهیم که نقطه‌ی شروع همه‌ی آنها ریک گریمز است.

مجموعه‌ی  The Walking Dead بر اساس کامیک‌بوکی از رابرت کرکمن (Robert Kirkman) ساخته شده است و داستان سالها بعد از انقلاب زامبی‌ها را روایت می‌کند و گروهی از کسانی که جان سالم به در بردند و به دنبال جایی امن هستند را دنبال می‌کند. تهیه کننده‌ی اجرایی سریال اسکات گیمپل است و شورانرهای آن آنجلا کنگ (Angela Kang)، رابرت کرکمن، گیل آن هورد (Gale Anne Hurd)، دیوید آلپرت (David Alpert)، گرگ نیکوترو (Greg Nicotero)، تام لوس (Tom Luse) و دنیس هاث (Denise Huth) هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.