امیلی بلانت از علائم ساخت A Quiet Place 2 پرده برداشت

6 November 2018 - 21:00

جان کرازینسکی (John Krasinski) و امیلی بلانت (Emily Blunt) طی گفتگویی که با مجله انترتینمنت ویکلی داشتند، از پیش‌روی‌ها در نوشتن داستان دنباله‌ی A Quiet Place (یک مکان ساکت)، فیلم ترسناکِ تحسین‌شده‌ی امسال خبر دادند. آن‌ها در گفتگویشان به ایده‌ پرداختن و افشای گذشته‌ی شخصیت‌های فیلم نیز اشاره کردند. لطفا تا پایان این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

بلانت، ایفاگر نقشِ اَبوت در فیلم می‌گوید:

می‌توانم بگویم، ایده‌ی پرداختن به این موضوع که این شخصیت‌ها پیش از اینکه درگیر چنین حوادثی شوند، واقعا چه کسانی بودند و چه زندگی داشتند واقعا جالب است، اما کاملا از بابت آن مطمئن نیستم، چرا که فکر می‌کنم در حال حاضر دغدغه بینندگان این است که فصل بعد چه خواهد بود و چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد؟

او در ادامه اضافه می‌کند:

راستش من فکر می‌کنم مردم خیلی روی این خانواده حساب باز کرده‌اند…. فکر می‌کنم داستان ما الان مانند یک کتاب باز است، و مطمئنم همانطور که صحبت کردیم، برای جان که هدایت این پروژه را برعهده دارد نیز همینگونه است.

کرازینسکی توضیح می‌دهد:

این [دنباله‌ای که قرار است ساخته شود] همان دنیایی است که شما می‌توانید در آن بازی کنید، این فقط بازسازی شخصیت‌ها نیست… این پروژه واقعا برای خودش یک دنیاست، یک دنیای کاملا متفاوت به همراه تجربه‌های بسیار منحصر به فرد.
فیلم شبیه Alien (بیگانه) یا Jaws (آرواره‌ها) نیست که شخصیت شرورشان همان چیزی است که همیشه در سینما تکرار شده و شما نیز به کرّات دیده‌اید. این اثر واقعا مجموعه‌‌ای کامل از قوانین و شرایطی است که جهان متحمل آن شده است و شما در آن‌جا می‌توانید رویه‌ی خاص و متفاوت خود را داشته ‌باشید.

“یک مکان ساکت” که محصولی از کمپانی پارامونت پیکچرز بود، در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست با بودجه‌ای حدود ۱۷ میلیون دلار به فروش جهانی بالغ بر ۳۳۴ میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم توسط جان کرازینسکی، که نقش مقابل همسر واقعی‌اش؛ امیلی بلانت را نیز بازی می‌کرد، کارگردانی شد. نواه جوپ (Noah Jupe) و مییلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds) هم دو بازیگر دیگر حاضر در این فیلم بوده‌اند.

این تریلر ترسناک مدرن، داستان یک خانواده‌ی چهار نفره را روایت می‌کند که پس از مواجه با موجوداتی مرموز که پس از شنیدن صدا‌، دست به شکار [شما] می‌زنند و زندگی‌شان را مورد تهدید قرار می‌دهند، باید زندگی‌ خود را در سکوت نجات دهند. اگر صدایی از آن‌ها شنیده شود، کشته می‌شوند. فیلم دیالوگ‌های کمی دارد، زیرا فقط سکوت از این ماجرا جان سالم به در می‌برد.

مایکل بی (Micheal Bay) و شُرکایش در پلاتینیوم دونز (Platinum Dunes) ؛ اندرو فورم (Andrew Form) و برد فولر (Brad Fuller) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلمنامه فلم هم توسط برایان وودز (Bryan Woods) و اسکات بک (Scott Beck) نوشته شد و توسط کرازینسکی نیز بازنویسی شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.