مجموعه Jurassic World یک سه‌گانه خواهد بود

12 September 2016 - 19:31

جدیداً در صنعت فیلم می‌بینیم که فرنچایزها و فیلم‌های قدیمی و کلاسیک باری دیگر با نسخه بازسازی شده به حیات بازمی‌گردند. مثلاً یکی از این فرنچایزها Ghostbusters «شکارچیان روح» بود که فیلم جدید آن امسال با لیستی از بازیگران زن در سینماها اکران شد اما نتوانست مانند فیلم کلاسیک خود در سال ۱۹۸۴ بدرخشد. Jurassic Park «پارک ژوراسیک» هم به نوبه خود در سالی که گذشت با فیلم Jurassic World «دنیای ژوراسیک» شما را باری دیگر به ماجراجویی انسان‌ها و کشمکش آن‌ها با دایناسورهای پارک ژوراسیک دعوت و در آخر این سال هم The Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد» از مجموعه استاروارز خاطرات نوستالژیک شما را برای این مجموعه اپرای فضایی زنده کرد. حال کارگردان دومین فیلم دنیای ژوراسیک در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که این مجموعه یک سه‌گانه خواهد بود.

دنیای ژوراسیک و نیرو برمی‌خیزد هردو غول‌های جهانی باکس ‌آفیس بودند. دنیای ژوراسیک در برابر بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری خود ۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون دلار فروش داشت و تبدیل به دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۵ شد. نیرو برمی‌خیزد هم در صدر جدول فروش فیلم‌های ۲۰۱۵ آن هم با فروش ۲ میلیارد و ۶۸ میلیون دلاری خود در برابر بودجه ۴۵۰ میلیون دلاری خود قرار گرفت. در واقع Jurassic World هم‌اکنون به عنوان چهارمین فیلم پرفروش تاریخ شناخته شناخته می‌شود و این موفقیت و فروش فوق‌العاده باعث شد که برنامه برای ساخت قسمت دوم فیلم سریعاً در راس کار سازندگان و ناشر آن قرار گیرد.

هم‌اکنون جی. ای. بایونا (J.A. Bayona) کارگردانی فیلم دوم را قبول کرده است. کالین ترورو (Colin Trevorrow) این پیشنهاد را رد کرد چرا که تا چند سال آینده خود مشغول کارگردانی قسمت سوم از سه‌گانه سوم دنیای استاروارز (یا فیلم نهم) خواهد بود. در مصاحبه‌ جدیدی از بایونا پرسیدند که در فیلم دوم طرفداران چه انتظاراتی باید از دنیای ژوراسیک داشته باشند و او در پاسخ گفت:

خیلی هیجان‌انگیز است. مجموعه دنیای ژوراسیک سه‌گانه‌ای است که کالین ترورو آن را ایده‌پردازی کرده است. ما (با همکاری او) در حال نوشتن دومین فیلم هستیم و او داستان را خیلی جالب پیش‌ می‌برد. من با تماشای فیلم‌های استیون اسپیلبرگ (کارگردان فیلم اصلی سال ۱۹۹۳) بزرگ شدم و عاشق آن فیلم‌ها و میراثشان هستم. مسئله اینجاست که هم باید به آن میراث وفادار بمانیم و هم با نوآوری عناصر جدیدی به فیلم بیاوریم تا مردم خشنود شوند. هم‌اکنون ۶ ماه تا شروع فیلم‌برداری وقت داریم و تاکنون همه چیز خوب پیش رفته است. این کار (ساخت این فیلم‌ها) خیلی هیجان‌انگیز شده است.

jurassic-world-2-sequel-director

همان‌طور که بایونا گفت، نگارش فیلم‌نامه دنیای ژوراسیک ۲ هنوز به پایان نرسیده است البته انتظار داریم که تا دو سه ماه قبل از آغاز فیلم‌برداری به پیش نویس پایانی آن برسند. بااینکه هنوز هیچ چیزی از فیلم‌های جدید نمی‌دانیم، همین که دو کارگردان بااستعداد که هردو عاشق این فیلم‌ها هستند برروی آن‌ها کار می‌کنند، مایه دلگرمی است. شاید کالین ترورو وقتی کار خود را با قسمت نهم مجموعه Star Wars به پایان رساند باری دیگر برای کارگردانی قسمت سوم از این سه‌گانه خود همه چیز را در دست بگیرد. بااینکه بایونا هم‌اکنون به سختی مشغول آماده‌سازی فیلم‌برداری قسمت دوم دنیای ژوراسیک است، فیلم جدیدش A Monster Calls «هیولایی صدا می‌زند» با تحسین و ستایش شدید منتقدین همراه شده است.

آیا برای قسمت دوم Jurassic World هیجان زده‌اید؟ نظرات خود را در مورد این مجموعه با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • empty says:

    “آیا برای قسمت دوم Jurassic World هیجان زده‌اید؟”
    نع

    • Hanna says:

      خوب من یه کم هستم. فیلم اول جداً سورپرایز خوبى بود و کریس پرت هم نشون داده هر جا باشه انرژى خوبى به فیلم مى ده.
      تا جاییکه به من مربوطه، مطمئناً فیلم رو مى بینم مگر اینکه اتفاق خاصى بیافته?