دکتر هو امسال قسمت ویژه‌ی کریسمس نخواهد داشت

8 November 2018 - 09:00

با توجه به جدیدترین اخبار دنیای سینما و تلویزیون، فصل یازدهم سریال Doctor Who «دکتر هو»، که در حال پخش است، قسمت ویژه‌ای برای کریسمس ۲۰۱۹ نخواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دکتر هو از سال ۱۹۶۳ به یکی از محبوب‌ترین آثار شبکه بی‌بی‌سی (BBC) تبدیل شده و همچنان مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب می‌کند. نسخه‌ی اصلی این سریال، که این روزها آن را Classic Who «کلاسیک هو» می نامند، قبل از اینکه در سال ۲۰۰۵ بازسازی شود دارای ۲۶ فصل بود. هر چند فصل یک بار، دکتری دوباره روی کار می‌آید و بازیگر جدیدی نقش آن را ایفا می‌کند. برای مثال می‌توان به دیوید تننت (David Tennant)، مت اسمیت (Matt Smith) و پیتر کاپالدی (Peter Capaldi)، که تا به امروز در نقش دکتر هو ظاهر شده‌اند، اشاره کرد. در فصل جدید این سریال شاهد یک دکتر زن با بازی جودی ویتاکر (Jodie Whittaker)، و همچنین تغییرات قابل‌توجه‌ای هستیم. انتخاب یک زن برای این نقش خشم بسیاری از طرفداران را به دنبال داشت، به این دلیل که پیش از این هیچ‌کدام از دکترها زن نبودند. این فصل همچنین تغییراتی در همراهان دکتر و گذشته‌ی او به نمایش گذاشته که مخاطبان خیلی به آن‌ها عادت ندارند. حال به نظر می‌رسد این تغییرات همچنان ادامه دارند و امسال شاهد قسمت ویژه‌ای برای کریسمس نخواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری The Mirror، ویتاکر امسال فرصت آن را پیدا نمی‌کند که در قسمت ویژه‌ی کریسمس به ایفای نقش بپردازد، زیرا شورانرهای سریال از نداشتن ایده و خط داستانی مشترک برای این قسمت سخن گفته‌اند. اگرچه گفته شده این فصل دارای قسمت یازدهم‌ای خواهد بود که یک ساعت بیشتر از بقیه‌ی قسمت‌ها است و بر روی داستان سال نو تمرکز می‌کند. این تصمیم توسط کریس چینبال (Chris Chibnall)، شورانر و نویسنده‌ی سریال، گرفته شده که در کامیک‌-کان سن دیگو هم به این موضوع اشاره کرده بود.

به احتمال زیاد بسیاری از طرفدارها از این اتفاق خوشنود نخواهند بود، چرا که این سریال  از سال ۲۰۰۵، هر سال دارای قسمت ویژه‌ی کرسمس بوده، اما با این حال، شاید این اتفاق بهتر باشد و این تغییرات باعث شوند روند سریال دکتر هو تازه و متفاوت پیش برود. انتخاب یک بازیگر زن برای نقش دکتر هو توانست توجه‌ خیلی‌ها را به این سریال جلب کند، شاید عدم ساخت قسمت ویژه هم به اضافه‌تر شدن این توجه‌ها کمک کند و تصمیم خوبی از سوی سازندگان سریال تلقی شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.