پلنگ سیاه ۲: رایان کوگلر تحت فشار زیادی است!

8 November 2018 - 15:52

اکنون رایان کوگلر (Ryan Coogler) به دنبال ساخت دنباله‌ی بلاک باستر خودش برای مارول یعنی Black Panther «پلنگ سیاه» است و فشارها بر او در حال افزایش است. در مصاحبه‌ای با IndieWire، کوگلر که کارگردان فیلم موفق Creed هم است، توضیح داد که علی‌رغم داشتن استرس، او از این بابت نگران نیست. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کوگلر گفت:

من فکر می‌کنم فشارها همواره باید باشند. من شانس ساختن سه فیلم برجسته را داشتم و هر کدام چالش‌ها و فشارهای مخصوص به خود را داشت. در فرایند تولید آنها، هر بار ناامیدی سراغ من می‌آمد.

با اینکه Black Panther 2 اولین دنباله‌ای نیست که کوگلر کارگردانی می‌کند، اما اولین باری است که یک دنباله برای فیلمی می‌سازد که فیلم اول را خودش کارگردانی کرده است. وی ادامه داد:

هنگامی که قرار شد دنباله‌ای بسازیم، من تابحال این کار را نکرده بودم: یعنی ساخت دنباله‌ای از آنچه خودم کارگردانی کرده بودم. بنابراین فکر می‌کنم که فشار زیادی بر من وارد شود اما قرار است که کاملا روی آن متمرکز شویم. واقعا قرار است که قدم به قدم پیش برویم و به اطراف توجهی نکنیم تا چیزی بسازیم که معنی‌دار باشد.

فیلم «پلنگ سیاه» که در ماه فوریه سال جاری به روی پرده‌ی سینماها رفت، در حال حاضر برای دیزنی (Disney)، شرکتی که مالک استودیو مارول (Marvel Studios) است، جوایز زیادی را بدست آورده است. این فیلم در تمامی دسته‌های اصلی جوایز اسکار به چشم آمد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.