احتمال معرفی شخصیت هارلی کویین در سریال Gotham

8 November 2018 - 15:00

با توجه به گزارشات خبرگزاری اسکرین‌رنت (ScreenRant)، به نظر می‌رسد شخصیت هارلی کویین قرار است در سریال محبوب Gotham  «گاتهام» معرفی شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال گاتهام که به دوران کودکی شخصیت بروس وین/بتمن مربوط می‌شود، از سال ۲۰۱۴ کار خود را آغاز کرده و طی چهار فصل گذشته، شرورهای معروفی از دنیای بتمن از جمله ریدلر، پنگوئن، سالومون گراندی و راس الغول را به نمایش گذاشته است. با توجه به اینکه فصل پنجم، آخرین فصل خواهد بود، احتمال داده می‌شود که شرورهای بیشتری پا به این سریال بگذارند تا بهترین فصل گاتهام را شکل بدهند. برای مثال از بین این شرورها می‌توان هارلی کویین را نام برد.

در چهار فصل گذشته شاهد توسعه‌ی شخصیت جرمیا والسکا با بازی کامرون مانهن (Cameron Monaghan) بودیم و اگرچه این شخصیت به نسخه‌ی سریال گاتهام از شخصیت شناخته‌‌شده‌ی جوکر تبدیل شده، اما هنوز این نام برای او در نظر گرفته نشده است. در فصل چهارم از شخصیتی به نام اکو (Ecco) با بازی فرانسکا روت-دادسون (Francesca Root-Dodson) رونمایی شد که دستیار شخصی جرمیا بوده و حتی بعد از دیوانه شدن او، در کنارش باقی مانده است. اکو همچنین لباس دلقک‌ها را هم به تن کرد و با نام مامر/هنرپیشه صامت (Mummer) در کنار جرمیا برای نابودی گاتهام حضور داشت. با وجود اینکه در سریال هیچ اشاره‌ای به نام هارلی کویین نشد، اما به نظر می‌رسد که شخصیت هارلی کویین با ظاهر کلاسیکش بالاخره در گاتهام دیده خواهد شد.

روت-دادسون اخیرا با انتشار تصویری از خودش در اینستاگرام، که او را با موهایی نامرتب و صورتی سفیدرنگ نشان می‌دهد، اشاراتی به تکامل شخصیتش در فصل پنجم سریال گاتهام کرده است. او همچنین در زیر تصویر نوشته «سلام سلام… گاتهام»، که می‌توان این حرف را به یک شخصیت دیوانه ارتباط داد.

با این ظاهر جدید از اکو، طرفداران منتظر هستند که این شخصیت در نهایت به نسخه‌ی سریال گاتهام از هارلی کویین تبدیل شود. شما در ادامه می‌توانید این عکس را ببینید:

در کنار تکامل شخصیت‌هایی نظیر اکو و تمرکز فصل پنجم بر روی شخصیت جرمیا، در این فصل شرورهای دیگری نظیر بین با بازی شین وست (Shane West) هم معرفی خواهند شد. این سریال همچنین در حالی که بروس وین را به نسخه‌ی نهایی شوالیه تاریکی تبدیل می‌کند، باید پایان‌های مناسبی هم برای ریدلر و پنگوئن به تصویر بکشد. پس می‌توانیم انتظار عواقب جالبی برای این شخصیت‌های منفی داشته باشیم.

شورانرهای سریال مدت‌هاست که اشاراتی به حضور هارلی کویین می‌کنند و طرفداران هم خیلی از این موضوع هیجان‌زده هستند. حتی اگر نام این شخصیت را هارلی کویین نذارند، باز هم حضور او می‌تواند برای مخاطبان راضی‌کننده باشد.

فصل پنجم سریال گاتهام از ژانویه ۲۰۱۹ شروع به پخش خواهد کرد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.