تارون اگرتون: در فیلم بعدی کینگزمن نیستم!

8 November 2018 - 16:19

متیو واگن (Matthew Vaughn) برنامه‌های زیادی برای گسترش دنیای Kingsman «کینگزمن» در سر دارد و به نظر می‌رسد مرحله‌ی بعدی از برنامه‌های او شامل تارون اگرتون (Taron Egerton) نیست! در یک مصاحبه با Yahoo UK، این بازیگر تایید کرد که شخصیت گری آنوین (Gary Unwin) یا همان اگسی، که یک جاسوس حرفه‌ای در دنیای کینگزمن است، در فیلم بعدی حضور نخواهد داشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرتون گفت:

من نمی‌دانم چرا مطبوعات اینقدر این موضوع را داغ کرده‌اند. به من اجازه داده شد تا بگویم در فیلم بعدی «گینگزمن» نیستم. و این بدان معنا نیست که دیگر در دنیای گینگزمن نخواهم بود. من چند روز قبل، در کنار متیو [واگن] بودم و هنوز هم بسیار با هم کار می‌کنیم. اما او در فیلم بعدی‌اش من را وارد نکرد.

اگر شما از آینده‌ی Kingsman 3 بدون اگسی (Eggsy)، می‌ترسید، باید بگوییم نگران نباشید. او در آن فیلم حضور دارد. اسپین‌آفی از دنیای کینگزمن به نام Kingsman: The Great Game «کینگز من: بازی بزرگ» در حال ساخت است که متیو واگن در مورد این فیلم گفته است: به دنبال نشان دادن تاریخچه‌ی سرویس امنیتی در سال ۱۹۰۰ هستیم. در ماه ژوئن، واگن به Empire گفته بود که برنامه دارد فیلم‌های The Great Game و Kingsman 3 را پشت سر هم فیلم‌برداری کند. بعلاوه این فیلمساز قرار است تا یک مجموعه‌ی تلویزیونی از Kingsman  بسازد.

گزارش شده است که The Great Game قرار است تا یک قهرمان جوان به نام کانراد (Conrad) را معرفی کند که در جنگ جهانی اول می‌جنگد. همچنین یک جنتلمن هم قرار است نقش رالف فینس (Ralph Fiennes) را بازی کند. اگرتون به Yahoo گفت: ایده‌ی او (کارگردان) برای این شخصیت جدید بسیار هیجان‌انگیز است. از اینکه در این سفر (The Great Game) با او همراه نیستم ناراحتم اما این آخرین باری نیست که اگسی را می‌بینید.

اما اگر می‌خواهید بیشتر اگسی را ببینید، منتظر اکران فیلم «کینگزمن ۳» باشید که واگن اخیرا در مورد آن گفته: پایانی بر ارتباط با هری هارت-اگسی (Harry Hart-Eggsy) خواهد بود.

فیلم بعدی کینگزمن قرار است تا در نهم نوامبر ۲۰۱۹ اکران شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.