اولین تریلر The Secret Life of Pets 2 منتشر شد

9 November 2018 - 18:00

کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و کمپانی ایلومینیشن اینترتینمنت (Illumination Entertainment) اولین تریلر The Secret Life of Pets 2 (زندگی پنهان حیوانات خانوادگی ۲) را منتشر کردند. همانطور که در بهار سال گذشته، گزارشی از ساخت ادامه این فیلم تهیه کردیم، گویا کارگردان The Secret Life of Pets (زندگی پنهان حیوانات خانوادگی)، کریس رناد (Chris Renaud) و نویسنده‌ی آن، براین لینچ (Brian Lynch) وظایف خود در جهت ساخت ادامه‌ی فیلم، را به خوبی ایفا کرده‌اند. “زندگی پنهان حیوانات خانوادگی” انیمیشن موفقی بود که توانست به فروش بین‌المللی ۸۷۵ میلیون دلاری برسد (این درحالی‌ است که تنها در هفته‌ی نخست موفق به فروشی بالغ بر ۱۰۴ میلیون دلار شد). لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

ما چیز بیشتری راجع به این پروژه نمی‌دانیم، البته به جز اینکه پاتن اسوالت (Patton Oswalt) به جای لوییس سی. کی (Loise C.K.) صداگذاری مکس را برعهده خواهد داشت (این تغییر در صدا پیشگی مکس، پس از اتهامات وارده بر سی.کی. که حاوی مواردی همچون تعرض جنسی و مشکلات سوء رفتاری بود، صورت گرفت). اما به هر حال دیگر ستاره‌های اصلی فیلم نظیر کوین هارت (Kevin Hart)، جنی اسلیت (Jenny Slate)، اریک استون استریت (Eric Stone Street)، الی کمپر (Ellie Kamper)، لیک بل (Lake Bell)، دانا کاروی (Dana Carvey)، هانیبال بورس (Hannibal Burress)، و بابی موینیهان (Bobby Moynihan) به آن باز‌خواهند گشت. از ستاره‌های تازه واردِ فیلم نیز می‌توان به تیفانی هدیش (Tiffany Haddish)، نیک کرول (Nick Kroll)، پت هولمز (Pete Holmes) و همینطور حضور افتخاری هریسون فورد (Harriosn Ford) اشاره کرد.

این تریلر شخصیت-محور بر مکس تمرکز دارد. انتهای این تریلر نیز مژده‌ی تریلرهای شخصیت-محور بیشتری را به شما می‌دهد که به زودی منتشر خواهند شد؛ پس توصیه ما به شما این است که حتما این ویدیو را ببینید. در تریلر منتشر شده اخیر، شما مکس را مشاهده می‌کنید که به ملاقات یک دامپزشک می‌رود، و باید بگویم به عنوان یک دوست‌دارِ سگ‌ها و صاحب سگی که اضطراب اجتماعی دارد، این تریلر به طرز دیوانه کننده‌ای جذاب است. راستش یک گربه‌ی سرخوش و شیدا در کنار دیگر حیوانات خانگی‌ که در مطب دامپزشک وجود دارند، واقعا جمع باحالی را در فیلم پدید آورده است. من بی‌صبرانه منتظرم تا ببینم کل این داستان از چه قرار است. اما در حال حاضر این تیزر تنها نقطه‌ی امید ما برای پی بردن به کلیت داستان است.

شما همراهان گرامی سینما گیمفا، می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از “زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲” را در قسمت زیر ملاحظه نمایید. گفته می‌شود این فیلم در تاریخ ۷ ژوئن سال ۲۰۱۹ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.