کراس‌اور بزرگ سریال‌های شبکه CW سه ساعت خواهد بود

12 September 2016 - 20:03

به تازگی متوجه شده‌ایم که کراس‌اور بزرگ همه این سریال‌ها قرار است سه ساعت به طول بینجامد و از سریال فلش آغاز شود. وقتی این پاییز سریال‌های ابرقهرمانی باری دیگر به تلویزیون بازگردند، اکثر آن‌ها محصول شبکه CW خواهند بود. Arrow «پیکان» بعد از پشت سرگذاشتن سالی سخت با فصل چهارم برای بازگشتی طوفانی با فصل پنجم آماده می‌شود. Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» هم فصل اول خود را با نکات مثبت و منفی خود به پایان رساند و بازخورد متوسطی از طرفداران دریافت کرد و حال قرار است برای فصل دوم سفر در زمان و تمامی تم‌های علمی-تخیلی دنیای دی‌سی را برای مخاطبان به نمایش بگذارد. The Flash «فلش» بعد از گذراندن فصل دوم ستایش شده خود، برای فصل سوم و تغییری بزرگ به نام ‌«فلش‌پوینت» بازمی‌گردد. اما Supergirl «سوپرگرل» فصل اول خود را تحت نظارت شبکه CBS به نمایش گذاشت و حالا برای فصل دوم در دستان به اصطلاح توانمند شبکه جنجالی CW قرار گرفته است!

با توجه به اینکه هر چهار سریال هم‌اکنون توسط یک شبکه و در یک شهر (ونکوور) ساخته می‌شوند، احتمالات و گزینه‌های کراس‌اور بی‌نهایت است! در واقع همین الان هم می‌دانیم که قرار است یک کراس‌اور بسیار بزرگ بین تمامی این چهار سریال و شخصیت‌های آن اتفاق بیفتد اما دیگر جزییات بیشتری نداریم. کدام شخصیت شروری می‌تواند ابرقهرمانان تمام این سریال‌ها را به چالش بکشد؟ حتی هنوز نمی‌دانیم که در چه شرایطی سوپرگرل با بقیه ابرقهرمانان CW آشنا می‌شود و اینکه آیا سوپرمن را هم با خود به ماجرا خواهد کشاند یا خیر. گرگ برلانتی (Greg Berlanti) در مصاحبه جدید خود در مورد سریال‌های دیگر این شبکه صحبت کرد و در نهایت به دنیای ابرقهرمانان دی‌سی رسید و گفت:

ما در واقع داریم یک دنیای مشترک و فرآیند تولید مشترک را در سه بخش تولیدی مختلف دنبال می‌کنیم. [بااینکه این‌ها در دنیایی مشترک قرار دارند] به عنوان سریال‌های جدا پخش می‌شوند. ما باید ببینیم که چه زمانی می‌توانیم فلان بازیگر را از آن سریال قرض بگیریم و به این سریال بیاوریم. ما در حال پردازش یک داستان متحد و جمع و جور هستیم؛ سوپرگرل هم در آن شرکت خواهد داشت اما این خط داستانی از آن‌جا شروع نمی‌شود. بعضی بازیگران (از سریال‌های دیگر مثل ارو و فلش) در قسمتی که مربوط به سوپرگرل است حضور خواهند داشت اما داستان [این کراس‌اور] با فلش شروع می‌شود و سپس به سراغ ارو و بعد از آن افسانه‌های فردا می‌رود. ما فعلاً در حال طراحی آدم بده داستان هستیم و بااینکه الان کار ساخت آن را شروع کرده‌ایم تا نوامبر خبری از این کراس‌اور نخواهد بود. در بین این ماه‌ها وقت زیادی را صرف پرداختن به سکانس‌های جلوه‌های ویژه می‌کنیم. همین امروز بود که فیلم‌نامه سه قسمت که پشت سر هم و ۱۸۰ صفحه هستند را در دست داشتم که سه ساعت است و مانند یک مینی سریال جلوه می‌کند.

این اطلاعات مسلماً برای دنبال‌کنندگان این سریال‌ها جذاب خواهد بود. این چهار سریال تاکنون با تقلای زیادی در قلب مخاطبان مانده اند و در این چند سال بسیاری از طرفداران خود را از دست دادند. CW تاکنون تنها وعده کیفیت بالا داده است و باید ببینیم که آیا واقعاً این مسئله با پخش فصل‌های امسال به وقوع می‌پیوندد یا خیر. خیلی برایمان جالب خواهد بود که بدانیم شخصیت شرور این داستان سه ساعته کیست و سوپرگرل چطور به کمک قهرمانان دی‌سی می‌آید.

فصل سوم سریال فلش در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر)، فصل پنجم ارو در تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهر)، فصل دوم سوپرگرل در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) و فصل دوم افسانه‌های فردا در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) پخش می‌شوند.

flash-arrow-crossover-legends-of-tomorrow

فصل پنجم Arrow قرار است به ریشه‌های این مجموعه بازگردد و از عناصر فصل دوم این مجموعه که موردپسند طرفداران بود بهره بگیرد. همچنین می‌دانیم که بخش فلش‌بک‌های سریال پایان ماجرای آلیور کویین جوان را به تصویر می‌کشند. در فصل سوم The Flash با پدیده «فلش‌پوینت» روبه‌رو می‌شویم که در آن بری آلنی که مادر خود را نجات داده قدرت‌هایش را از دست می‌دهد و زندگی تمام شخصیت‌های سریال را برای همیشه عوض می‌کند. می‌گویند این «فلش‌پوینت» برروی دیگر سریال‌های CW هم تاثیر خود را خواهد داشت اما هنوز اطلاعات زیادی از آن نداریم. در فصل دوم Supergirl می‌توانید منتظر ظهور سوپرمن و همکاری‌اش با کارا باشید که پیچ و تاب عجیب و بحث‌بر‌انگیزی برای داستان خواهد بود. چندی قبل تهیه‌کننده اجرایی این سریال اعلام کرد که شرکت برادران وارنر از تصمیم آن‌ها برای به تصویر کشیدن سوپرمن در این سریال حمایت کرده است.

منبع: Screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • empty says:

    کلاً با سریال های cw حال نمیکنم، یه جورین،بیشتر اکشن هاشون نقض کارگردانی داره
    فقط با izombie اونم فقط فصل اولش حال کردم