اولین تصاویر از فیلم اکشن و هیجان‌انگیز کریس همسورث یعنی Dhaka منتشر شد

9 November 2018 - 11:25

کریس همسورثِ (Chris Hemsworth) بزرگ اکنون در حال بازی در فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Dhaka است که کارگردان آن کریس اونس (Chris Evans) و سم هارگریو (Sam Hargrave) هستند. همانطور که قبلا هم گزارش شد، داستان فیلم در مورد یک مزدور خسته کننده به نام ریک (Rake) با بازی همسورث است که برای نجات پسرِ یک تاجر هندی استخدام شده است. لازم به ذکر است برادران روسو (Russo) تهیه کنندگان این فیلم هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

همسورث در حساب توئیتر خود چندین عکس از فیلم را منتشر کرد و آنها به نظر جالب می‌رسند. البته تصمیم در مورد میزان هیجان‌انگیز بودن فیلم از روی چند عکس دشوار است اما همسورث نشان داد که بیش از یک رهبر توانا است. او در فیلم‌های برجسته‌ای مانند  ۱۲Strong که در ابتدای سال جاری اکران شد بازی کرده است.

دیدن اینکه سم هارگریو چگونه از دنیای بدلکاری به کارگردانی پا گذاشته است جالب توجه خواهد بود و اگر بتواند عرصه‌ی حرفه‌ای بدلکاری را در کارگردانی هم ادامه دهد می‌تواند مانند کسانی چون چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) و دیوید لیچ (David Leitch) شود. ژانر اکشن به افرادی نیاز دارد که چشم‌انداز تازه‌ای را می‌بینند و بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم هارگریو در این عرصه چگونه ظاهر خواهد شد.

در زیر، پست توئیتری همسورث را برای شما آورده‌ایم. هنوز تاریخ اکران رسمی برای Dhaka اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد این فیلم سال آینده از نتفلیکس پخش شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.