شایعات: فیلم Black Widow مربوط به یک فیلم‌نامه‌ی قدیمی بوده است

9 November 2018 - 12:00

اخیرا خلاصه داستانی از پروژه‌ی پیش‌روی کمپانی مارول استودیوز (Marvel Studios)، یعنی فیلم اختصاصی Black Widow «عنکبوت سیاه» در سراسر اینترنت منتشر شده و با توجه به گزارشات خبرگزاری اسکرین‌رنت (ScreenRant)، این خلاصه داستان مربوط به یک فیلم‌نامه‌ی قدیمی بوده و پروژه‌ی برنامه‌ریزی شده‌ی دنیای سینمایی مارول محسوب نمی‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مارول استودیوز بالاخره تصمیم گرفته تا فیلم اختصاصی شخصیت ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) را بسازد و به انتظار طرفداران پایان دهد. این فیلم قرار است در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول اکران شود؛ اما خلاصه داستان شایعه‌شده، مربوط به یک پروژه‌ی کنسل شده از بلک ویدو بوده و هنوز مشخص نیست که چه آینده‌ای در انتظار این فیلم است.

از زمان معرفی این شخصیت در فیلم Iron Man 2 «مرد آهنی ۲»، همه منتظر دیدن فیلمی متمرکز بر روی بلک ویدو هستند. بعد از گذشت ۱۰ سال، مارول استودیوز اکنون چراغ سبز نشان داده و حتی کیت شورتلند (Cate Shortland) را هم برای کارگردانی انتخاب کرده است. با توجه به اینکه این فیلم در فاز چهارم و بعد از فیلم Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» اکران می‌شود، خیلی‌ها کنجکاو هستند تا بدانند چه ماجراجویی‌هایی منتظر این جاسوس حرفه‌ای است. خلاصه داستانی که شایعه شده بود، اشاراتی به گذشته‌ی ناتاشا و ۱۵ سال بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی داشته است.

این خلاصه داستان از گزارشات تولیدی که وضعیف پروژه بلک ویدو را بروزرسانی می‌کند، منتشر و در چند ماه اخیر دست‌به‌دست شده است. تقریبا اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی، استودیوی فیلمسازی لاینزگیت (Lionsgate)، دیوید هیتر (David Hayter) را برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی بلک ویدو استخدام کرده و هیتر هم به تازگی با «DiscussingFilm» مصاحبه‌ای داشته و در این‌باره حرف‌هایی زده است. او گفته که این خلاصه داستان مرتبط با فیلم‌نامه‌ی او بوده و درباره‌ی پروژه‌های اوریجینال مارول استودیوز نیست.

لاینزگیت با توجه به عدم موفقیت فیلم‌های با محوریت نقش اصلی زن، ساخت فیلم بلک ویدو را کنسل کرد. اما مارول استودیوز با توجه به موفقیت فیلم Wonder Woman «واندرومن» و فیلم پیش‌روی Captain Marvel «کاپیتان مارول»، تصمیم قطعی برای ساخت بلک ویدو گرفته و جک شیفر (Jac Schaeffer) را هم برای نوشتن فیلم‌نامه در نظر گرفته است.

اگرچه فیلم‌نامه‌ی شیفر هیچ ارتباطی با نوشته‌ی هیتر ندارد، اما می‌توان انتظار شباهت‌هایی را میان آن‌ها داشت. علاوه بر این، شایعات دیگری هم شنیده شده و ممکن است شاهد حضور شخصیت سرباز زمستان با بازی سباستین استن (Sebastian Stan) باشیم. فیلم‌برداری پروژه بلک ویدو در بهار یا تابستان سال آینده آغاز می‌شود و در نتیجه تمامی این ابهامات رفع خواهند شد.

مارول استودیوز اکران بلک ویدو را برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی کرده است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.