جزئیات جدید از استریم سرویس دیزنی: اسمش «دیزنی پلاس» است!

9 November 2018 - 16:00

این روزها در دنیای رسانه‌ها در مورد استریم سرویس دیزنی (Disney) که خدمتی مستقیم به مصرف کننده است زیاد می‌شنویم؛ اما لحظاتی پیش، با خبر شدیم که نام این استریم سرویس Disney+ «دیزنی پلاس» است. باب ایگر (Bob Iger)، رئیس و مدیرعامل شرکت دیزنی، این نام رسمی، لوگو و پلت فرم جدید شرکت را مشخص کرد. ایگر گفت این سرویس قرار است تا در اواخر سال ۲۰۱۹ راه بیوفتد (و به نظر می‌رسد که تا آن زمان قراردادشان با نتفلیکس تمام می‌شود). برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ایگر همچنین جزئیات جدید منتشر شده در مورد عملکرد این سرویس را تایید کرد. ما تا اکنون می‌دانستیم که سرویس، برندهای اصلی دیزنی را شامل می‌شود و ایگر خاطر نشان کرد که محتوای این پنج مرکز شامل: دیزنی، مارول، Star Wars «جنگ ستارگان»، پیکسار (Pixar) و نشنال جئوگرافیک (National Geographic) می‌شوند. در هر کدام از این‌ها، طراحی منحصربفردی وجود دارد که هر برند را با سایرین متفاوت می‌کند. ایگر گفت: “می‌خواهیم هواداران را شگفت‌زده کنیم!.”

البته باید گفت این‌ها طراحی‌های اصلی نیستند (به گزارش Vulture مانند یک بسته‌ی نرم‌افزاری‌ اند) اما در هر صورت الگوریتم کاملا متفاوتی با نتفلیکس (Netflix)، که رقیب بزرگ دیزنی در دنیای استریم سرویس‌هاست، دارد. کاربران نتفلیکس مدت زیادی است که بعلت گم شدن فیلم‌ها در صفحه‌ی اصلی شکایت دارند اما دیزنی پلاس (Disney+) قول داده است که تجربه‌ی بسیار بهتری را به کاربر القا کند.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.