زکری لوی تصویر تازه‌ای از Shazam را منتشر کرد

9 November 2018 - 14:30

زکری لوی (Zachary Levi) در صفحه شخصی اینستاگرام خود از آغاز عکس برداری‌ها برای شزم (Shazam)؛ محصول آینده‌ی استودیو برادران وارنر، خبر داد. لوی با انتشار این عکس یک نگاه دقیق‌تر از کمربند و لباس شزم و همینطور سمبل درخشانِ مخصوص او، به طرفداران ارائه دارد. شما همراهان گرامی سینماگیمفا می‌توانید این تصویر را در ادامه خبر مشاهده فرمایید.

همه‌ی ما در درون خود یک ابر قهرمان داریم، که برای بیرون آوردنش فقط نیاز به کمی جادو جنبل داریم. در مورد بیلی بتسِن، این‌کار فقط با گفتن یک کلمه: شزم (!)، اتفاق می‌افتد. نوحوان چهارده ساله‌ای که با گفتنِ یک شزم، می‌تواند به یک ابر قهرمان بزرگسال به نام “شزم” (با بازی لوی) تبدیل شود. این طلسمِ یک جادوگرِ باستانی است. شزم، با اینکه بدنی همچون یک ابر قهرمان دارد اما همچنان قلبش مانند قلب یک کودک است. زمانی‌که شزم وارد نسخه بزرگسال خود می‌شود، می‌خواهد دقیقا همان کارهایی را انجام می‌دهد که هر نوجوان تینیجر دیگری دلش می‌خواهد با قدرت‌های ماورایی‌اش انجام می‌دهد: آیا می‌تواند پرواز کند؟ آیا دید اشعه-ایکسی دارد؟ می‌تواند با دست‌هایش نور بتاباند؟ می‌تواند امتحان‌ مطالعات اجتماعی‌اش را رد کند؟ شزم کم کم شروع به شناخت محدود‌یت‌های قدرتش می‌کند. اما لازم است خیلی سریع قدرت‌هایش را در دست بگیرد تا بتواند با نیروهای مرگبار شیطانی که توسط دکتر تادیوس سیوانا (Thaddeus Sivana) کنترل می‌شوند، مبارزه کند.

از بازیگران حاضر در این پروژه می‌توان به اشر انجل (Asher Angel) در نقش بیلی بتسن، دجیمون هَنسو (Djimon Hounsou) در نقش جادوگر، و مارک استرانگ (Mark Strong) در نقش دکتر تادیوس سیوانای بدذاتِ شرور، اشاره کرد. از دیگر بازیگران فیلم نیز می‌توان از جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer) به عنوان فردی؛ بهترین دوست بیلی و عضوی از خانواده‌ی فاستر که شامل مری؛ با بازی گریس فولتن (Grace Fulton)، دارلا؛ با بازی فیت هرمن (Faithe Herman)، یوجین؛ با بازی این چن (Ian Chen) و پدرو ؛ با بازی آرمند (Jovan Armand)، است. کوپر اندروز (Cooper Anderws)، مارتا میلانز (Marta Milans) نیز به عنوان والدین فاستر‌ها، ویکتور و روزا واسکز در این فیلم نقش آفرینی خواهند کرد.

دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) کارگردانی پروژه را از New Line Cinema برعهده دارد. خالق فیلم‌های The Lights Out و Annabelle: Creation در کنار پیتر سفرن (Peter Safran) در سِمَت تهیه‌کنندگی پروژه‌، در تولید این فیلم وظیفه‌ی خود را ایفا می‌کنند. هنری جیدن (Henry Gayden) و درن لمکه (Darren Lemke) نیز فیلمنامه “شزم” را نوشته‌اند.

این اثر که در سال ۱۹۳۹ توسط هنرمندی به نام سی. سی. بک (C. C. Beck) و بیل پارکرِ (Bill Parker) نویسنده خلق شد، اولین بار در کامیک‌های فاوست’ کامیک‌های ویز #۲ (Fawcett Comics’ Whiz Comics #2) با گفتن کلمه‌ی “شزم”، بر روی صحنه به نمایش درآمد.

شزم! اکران خود را در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ و در سینما‌ها و سالن‌های نمایش معتبر دنیا، آغاز خواهد کرد.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.