بازیگر سریال Riverdale به سریال جدید Swamp Thing پیوست

9 November 2018 - 16:57

هندرسون وید (Henderson Wade) جدیدترین بازیگر اضافه شده به سریال دی‌سی به نام Swamp Thing است. این سریال را لن وین (Len Wein) نوشته و برنی رایتسون (Bernie Wrightson) می‌سازد. شخصیت اصلی Swamp Thing هیولایی است که ابتدا در سال ۱۹۷۱ در House of Secrets #92 دیده شد. این شخصیت که اغلب یک هیولا در نظر گرفته می‌شود، بیشتر یک قهرمان است که برای حفاظت از انسانیت، محیط و خانه‌اش مبارزه می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دی‌سی این شخصیت را برای ساخت سریال تلویزیونی در نظر گرفته که از سرویس پخش DC Universe روی آنتن می‌رود. بازیگران زیادی اخیرا به این سریال پیوسته‌اند که از این میان می‌توان به اندی بین (Andy Bean) بازیگر نقش الک هالند، و درک میرز (Derek Mears) بازیگر نقش دوست هالند اشاره کرد. این سریال ویل پتون (Will Patton) در نقش آوری ساندرلند، جریل پرسکات (Jeryl Prescott) در نقش مادام زانادو، و کریستال رید (Crystal Reed) در نقش ابی آرکین را در اختیار گرفت. با اینکه این سریال شخصیت‌های زیادی دارد، دیگر شخصیت اصلی آن، مت کیبل است.

طبق خبر منتشر شده از سوی ددلاین، وید به سریال Swamp Thing برای بازی در نقش کیبل پیوسته است. کیبل کلانتر لوییزیانا است. کیبل اولین بار در Swamp Thing #1 در سال ۱۹۷۲ منتشر شد و وظیفه‌اش حفاظت از هالند بود. وید نیز اخیرا نقش کلانتر مایکل ماینتا را در سریال Riverdale شبکه CW بازی کرده و این باعث شد برای بازی در نقش کیبل انتخاب گردد.

در دهه ۸۰ دو فیلم از Swamp Thing ساخته شده اما گویا اینبار دی‌سی برنامه‌های متفاوتی دارد. دی‌سی با کارگردان آکوامن، جیمز وان (James Wan) تهیه‌کننده اجرایی سریال خواهد بود. جدا از اطلاعات منتشر شده درباره انتخاب بازیگران، اعلام شده که این سریال تاریک و ترسناک است و ربطی به Titans یا Doom Patrol ندارد چون وقایع آن در دنیای متفاوتی روی می‌دهند. لن وایزمن (Len Wiseman) کارگردان فیلم‌های Live Free و Underworld یا Die Hard یک قسمت آزمایشی از سریال را کارگردانی می‌کند.

اگرچه فیلم Swamp Thing مورد انتقاد قرار گرفت، سریال آن برای دی‌سی بُرد بزرگی خواهد بود. سریال Titanتاکنون بازخورد مثبتی دریافت کرده است. تاکنون Swamp Thing بازیگران قوی و تیم خلاقی پشت این پروژه دارد بنابراین اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، این مجموعه، سریال موفق بعدی دنیای دی‌سی خواهد بود.

سریال Swamp Thing برای پخش در مه ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.