مدیر بخش سینمایی دی‌سی به اشتباه این فیلم‌ها اعتراف می‌کند

12 September 2016 - 20:29

بعد از بازخورد منفی فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» آقای جف جانز (Geoff Johns) برای نظارت برروی فیلم‌های آینده دنیای سینمایی دی‌سی مدیریت این بخش را بر عهده گرفت. او همچنین فیلم مستقل بتمن را به همراه بن افلک نویسندگی خواهد کرد و می‌دانیم که به شدت در ساخت و گسترش Justice League «لیگ عدالت» دخالت دارد. او در جدیدترین مصاحبه خود به اشتباه دی‌سی در مورد فیلم‌هایش اعتراف کرد و گفت که این مشکلات را در آینده چگونه برطرف خواهند کرد. با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

فیلم‌های دی‌سی و جنجال اطراف آن‌ها این روزهای رسانه فیلم را پر کرده است. اول از همه بتمن علیه سوپرمن با بازخورد منفی خود مشکلاتی بوجود آورد و حتی فروش آن در آمریکا و دیگر نقاط آنطوری که باید با توقعات و انتظارات ناشران برابری نمی‌کرد. مدیران دی‌سی تغییرات شدید و زیادی در فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» ایجاد کردند به گونه‌ای که دو نسخه کاملاً متفاوت از این فیلم بوجود آمد. اما این تغییرات ایجاد شده باعث موفقیت این فیلم نشد و منتقدان بازهم آن را کوبیدند. اما یک چیز برای دی‌سی مشخص بود، اینکه مانند مارول کوین فیج (Kevin Feige) خود را می‌خواهد تا سکان را در دست بگیرد و شرایط را برای این دنیای سینمایی بهتر کند؛ این شخص کسی نیست جز جف جانز که در جدیدترین مصاحبه خود به اشتباه فیلم‌های دی‌سی اعتراف کرده و گفته است که چگونه این مشکلات را در آینده و فیلم‌های بعدی از جمله لیگ عدالت حل خواهند کرد:

به طور اشتباهی در گذشته استودیو فکر می‌کرد که: فیلم‌های دی‌سی خشن و تاریک هستند و همین باعث متفاوت بودن آن‌ها می‌شود. این اشتباه‌ترین فرض ممکن است! ما در فیلم‌هایمان باید یک دید امیدوارانه و خوش‌بینانه نسبت به زندگی ارائه دهیم؛ حتی بتمن هم این را در خودش دارد. اگر او با خودش فکر نمی‌کرد که فردا می‌تواند دنیا را تبدیل به مکانی بهتر بکند هرگز به کارهای خود ادامه نمی‌داد.

جانز می‌گوید که در لیگ عدالت به مسئله خشن بودن بتمن هم پرداخته می‌شود. بله، بتمن در کامیک‌ها تاکنون دشمنان خود را کشته است اما بینش معمولی و کلی داستان‌های او این‌گونه بوده که نباید دشمنانش را بکشد، زیرا در غیر این صورت تفاوتی با این افراد شرور نخواهد داشت. چیزی که ما از بتمن در Dawn of Justice دیدیم این بود که با عطش هرچه بیشتر می‌خواست سوپرمن را بکشد و در بسیاری از صحنه‌های فیلم هم از کشتن افرادی که در مقابلش بودند کوتاهی نمی‌کرد. همچنین در لیگ عدالت خبری از سکانس‌های «رویا» نخواهد بود و فیلم برروی داستان خود تمرکز خواهد کرد.

تابستان سال بعد Wonder Woman «واندرومن» به سینماها می‌آید و با توجه به تریلر و نمایش‌های آن نسبت به این فیلم هیجان‌زده هستیم و فکر می‌کنیم می‌تواند کاری را انجام دهد که بتمن علیه سوپرمن و جوخه عدالت از آن بازماندند؛ آن هم نشان دادن قدرت واقعی دنیای دی‌سی است. در جدیدترین اخبار مربوط به دنیای سینمایی دی‌سی، امی ادامز بازیگر این فیلم‌ها نظرش را در مورد بازخورد منفی Batman V Superman ارائه داد. نظر شما در مورد صحبت‌های جف جانز چیست؟‌ آیا تا به حال این مشکل اصلی فیلم‌های دی‌سی بوده است؟

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.