بازتاب مثبت نمایش فیلم «عرق سرد» در جشنواره‌های استکهلم و فرانسه

9 November 2018 - 11:30

نمایش فیلم «عرق سرد» در جشنواره حقوق بشر فرانسه و همچنین جشنواره فیلم استکهلم با استقبال مخاطبان همراه شد.

به گزارش ایسنا، «عرق سرد» ساخته سهیل بیرقی به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره حقوق بشر فرانسه به روی پرده رفت و مورد توجه مهمانان ویژه و مخاطبان این رویداد سینمایی از جمله رئیس سازمان عفو بین‌الملل قرار گفت.

این فیلم که چندی پیش در بخش “آینده آسیا” سی‌ویکمین جشنواره فیلم بین‌المللی فیلم توکیو نیز نمایش داده شد و به عنوان تنها نماینده سینمای ایران روز ۸ نوامبر (۱۷ آبان) در جشنواره فیلم استکهلم سوئد نیز به روی پرده رفت.

«عرق سرد» که در بخش «IMPACT» جشنواره حاضر است یک نمایش دیگر نیز در روز ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در جشنواره خواهد داشت.

بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم استکهلم از تاریخ ۷ تا ۱۸ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۶ تا ۲۷ آبان) در کشور سوئد درحال برگزاری است و باران کوثری نیز در این جشنواره حضور دارد.

امسال از اصغر فرهادی نیز با اعطای جایزه ویژنری (Visionary Award) در این جشنواره تقدیر می‌کنند و فیلم «همه می دانند» ساخته جدید و اسپانیولی زبان وی نیز در بخش «Open Zone» جشنواره استکهلم به روی پرده می‌رود.

«عرق سرد» درباره‌ی ممنوع الخروج کردن یک ورزشکار زن توسط شوهرش است و تمامی بازیگران این فیلم در جشنواره‌ی فیلم فجر کاندید دریافت سیمرغ شدند. همچنین امیر جدیدی و سحر دولتشاهی برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و نقش مکمل زن شدند.

باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی بازیگران اصلی «عرق سرد» هستند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.