مارک روفالو در یک درام حقوقی از تاد هینز بازی خواهد کرد

9 November 2018 - 22:00

به گزارش وبسایت خبری Collider ،مارک روفالو (Mark Ruffalo) بازیگری که سه نامزدی جایزه‌ی اسکار را در کارنامه دارد، قراردادی را برای بازی در فیلم درام حقوقی بدون عنوان تاد هینز (Todd Haynes) از Participant Media بسته است. این پروژه قبلا با عنوان Dry Run شناخته می‌شد و روفالو در میانه‌ی ماه سپتامبر تهیه کننده‌ی آن شد و در آن زمان مشخص نبود که می‌خواهد نقش اول فیلم را هم بازی کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این پروژه بر اساس مقاله‌ای از ناتانیل ریچ (Nathaniel Rich) با عنوان The Lawyer Who Became DuPont’s Worst Nightmare که در مجله‌ی نیویورک تایمز چاپ شد، ساخته می‌شود. جدای از بدست آوردن حقوق این مقاله، آنها حقوق رابرت بیلوت (Robert Bilott)، وکیل مدافعی که در مرکز مبارزات حقوقی در برابر فاجعه‌ی زیست محیطی یک شرکت شیمیایی به نام DuPont قرار داشت را نیز بدست آوردند. روفالو نقش بیلوت را در فیلم بازی خواهد کرد که برای هشت سال در برابر DuPont و فجایعی که برای محیط زیست به بار آورد، مبارزه کرد و در نهایت همه را آگاه می‌کند.

متیو کارناهان (Matthew Carnahan) نویسنده‌ی فیلمنامه است و ماریو کورآ (Mario Correa) آنرا بازبینی خواهد کرد. پاملا کوفلر (Pamela Koffler) و کریستین واشون (Christine Vachon) از Killer Film در کنار روفالو، تهیه کنندگان فیلم هستند و جف اسکول (Jeff Skoll) و جاناتان کینگ (Jonathan King) تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند. بیلوت بعنوان یک مشاور در این فیلم خدمت خواهد کرد و Lionsgate مسئول فروش جهانی فیلم است.

هینز به ندرت پروژه‌هایی را که خودش گسترش نداده است، کارگردانی می‌کند اما آخرین فیلم او یعنی Wonderstruck در باکس آفیس بسیار بد عمل کرد و انتقادهای زیادی به آن شد و او رویکردهای خود را عوض کرد.

همانطور که می‌دانید، روفالو در سه فیلم Now You See Me 2 «اکنون من را می‌بینی ۲»، Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» و Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» به زیبایی ایفای نقش کرد و اکنون دیدن او در یک نقش دراماتیک جالب توجه است. البته او نقش به یاد ماندنی خود بروس بنر (Bruce Banner) یا همان هالک (Hulk) را در چهارمین فیلم از سری Avengers «انتقام جویان» ادامه خواهد داد که همچنان بدون عنوان است.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.