دیوید لوئری به Green Knight پیوست

10 November 2018 - 10:00

به گزارش پایگاه خبری ددلاین، کارگردان فیلم The Old Man and the Gun، دیوید لوئری (David Lowery) مجددا با کمپانی A24 برای ساخت فانتزی جدید Green Knight همکاری می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لوئری قبلا در سال ۲۰۱۷ با کمپانی A24 برای ساخت درام A Ghost Story با بازی کیسی افلک (Casey Affleck) و رونی مارا (Rooney Mara) همکاری داشته که نظر منتقدین را بخاطر منحصر به فرد بودن در نمایش غم و اندوه، عشق و از دست دادن جلب کرد و به موفقیت نسبی در باکس‌آفیس دست یافت و توانست با بودجه صدهزار دلاری‌اش، ۲ میلیون دلار بفروشد.

فیلم گرین نایت بازگویی داستان کلاسیک سِر گاوین و گرین نایت است که سر گاوین از درباره شاه آرتور چالش کشتن شوالیه اصلی و موفقی به نام گرین نایت را می‌پذیرد. برخلاف تردید گاوین برای انجام این کار، وی سرانجام این معامله را قبول کرده و سلحشور و وفادار به پادشاه باقی می‌ماند. فیلم این داستان دو بار توسط استفان ویکس (Stephan Weeks) ساخته شده که نیگل گرین (Nigel Green) در نقش گرین نایت در فیلم اول ظاهر شده و در فیلم دوم نیز شان کانری (Sean Connery) نقش اصلی را بازی کرده است.

لوئری این پروژه را به همراه توبی هالبروکس (Toby Halbrooks) و جیمز ام. جانستون (James M. Johnston) می‌سازد. این کارگردان ۳۷ ساله پشت دوربین فیلم‌های بسیاری از جمله Ain’t Them Bodies Saints, A Ghost Story و کمدی The Old Man and the Gun قرار گرفته که آخرین فیلم رابرت ردفورد (Robert Redford) قبل از بازنشستگی بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.