اندی بین به سریال Swamp Thing پیوست

10 November 2018 - 14:00

سریال اقتباسی Swamp Thing دنیای دی‌سی شخصیت الک هالند خود را پیدا کرد و آن کسی نیست جز اندی بین (Andy Bean)، بازیگر فصل دوم It.‌ شخصیت بین، هالند، زیست‌شناسی است که متوجه می‌شود که کارش ممکن است روی افراد شهر تاثیر گذاشته و دچار بیماری عجیب و غریبی شوند و وقتی تلاش می‌کند اشتباهاتش را اصلاح کند، با نیروهای تاریکی مواجه می‌شود که نیروی او را تحلیل می‌دهند و او را تبدیل به قهرمان مهمی می‌کنند که برای دفاع از شهر علیه دیگر خطرات تاریک می‌جنگد در حالی که با هویت انسانی خود نیز مبارزه می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بین به ویل پتون (Will Patton) در نقش آوری ساترلند و کریستال رید (Crystal Reed) در نقش ابی آکرین، ماریا استن (Maria Sten) در نقش لیز ترماین، جریل پرسکات (Jeryl Prescott) در نقش مادام زانادو، جنیفر بیلز (Jennifer Beals) در نقش کلانتر لوسیلیا کیبل و ورجینیا مدسن (Virginia Madson) در نقش ماریا ساندرلند پیوسته است.

اقتباس لایو‌-اکشن دی‌سی از ضدقهرمان کلاسیک توسط لن وین (Len Wein) خلق شده و برنی رایتسون (Bernie Wrightson) تهیه‌کننده اجرایی کار است و لن وایزمن (Len Wiseman) آن‌را تولید می‌کند و کارگردان یک قسمت آزمایشی آن است. مارک ورهیدن (Mark Verheiden) و گری دابرمن (Gary Dauberman) نویسندگان سریال هستند و شورانر نیز بوده و جیمز وان (James Wan) این سریال را تولید می‌کند.

کمیک Swamp Thing در سال ۱۹۷۱ نوشته شد و در دنیای دی‌سی باقی ماند. این سریال به Titans در بخش لایو-اکشن دنیای دی‌سی و دیگر سریال‌های اورجینال Young Justice: Outsiders و Harley Quinn پیوسته است.

سریال پایلوت Swamp Thing در سال ۲۰۱۹ روی آنتن می‌رود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.