پژمان بازغی طی مصاحبه ای با تلویزیون: رضا گلزار را هنوز سوپراستار نمی‌دانم

10 November 2018 - 16:45

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، چند روز پیش پژمان بازغی در برنامه تلویزیونی “من و شما” حضور پیدا کرده بود وبه مصاحبه و گفت و گویی با آرش ظلی‌پور پرداخته بود. او ابتدا درباره خودش و آغاز فعالیتش صحبت کرد که در پروژه سیمای گیلان به عنوان مجری به فعالیت پرداخته بوده است و بعد از آن نیز در مجموعه “جنگ جوان” فعالیت خود را ادامه داده است. او در ادامه گفت: پیشنهاد گویندگی خبر هم داشتم اما قبول نکردم چون دغدغه من نبود. تا اینکه به من پیشنهاد بازی شد جالب است بدانید که من اصلا به بازیگری هم فکر نمی‌کردم و میخواستم فیلمسازی کنم و علاقه به کارگردانی داشتم.
او که به عنوان مجری در برنامه «کودک‌شو» حضور داشت درباره این مسابقه گفت: پیشنهاد «کودک شو» را به این خاطر قبول کردم که مشابه این مسابقه را در تلویزیون نداشتیم و برای من تجربه خاصی محسوب میشد. قبل از هر اجرا مطالعه دارم و روی خودم کار می‌کنم.

همچنین او درباره برنامه کودک شو که مدتی است در آن به فعالیت پرداخته است و همچنین درباره حقوق و دستمزد خود از این برنامه گفت: من رقم عجیبی دریافت نمیکنم و البته مایل نیستم بگویم چقدر میگیرم چون که بعضی‌ها به سرعت با ضرب و تقسیم درآمد من در ماه و سال میخواهند به صفحه من حمله و توهین کنند. دستمزد من از مجریان شاخص تلویزیون بالاتر نیست و اساسا سازمان یک ساز و کاری دارد که هرکسی نمیتواند یک رقم برای خودش بگوید و پول عجیب بگیرد.

او درباره پیشنهادات کاری زندگی خود این طور گفت:  پیشنهادهای زیادی داشتم و حتی اجرای برنامه ورزشی و سینمایی هم به من شد اما قبول نکردم. من تخصصم بازیگری ست و میخواهم کامل روی این مقوله تمرکز کنم فعلا به تهیه کنندگی و کارهای دیگر فکر نمیکنم. بعضی‌ها به من میگویند که چرا آواز نمی‌خوانی من گفتم من بازیگرم و کار دیگری الان انجام نمیدهم. به واسطه فیلم آخر و تجربه همکاری با بازیگران سینمای ترکیه خیلی جدی‌تر به کارم ادامه میدهم و بعد از این همکاری مسیر زندگی‌ام تغییر کرد.

بازغی با اعلام اینکه هنوز روی موضع قبلی هست و نظرش این است که گلزار سوپر استار نیست در پاسخ به سوال آرش ظلی‌پور که پرسید پس سوپراستار کیست، گفت: ببینید این یک مقوله تخصصی و مفصل است و یک تعریف مشخص دارد که ما هنوز به آن نرسیدیم. مثلا می‌توانیم بگوییم که علی دایی در ورزشمان به آن رسیده اما در سینما نمیتوان گفت گلزار سوپراستار است.

چندی پیش پژمان بازغی که گفت و گویی در تلویزیون و با شبکه سه سیما داشته است در پاسخ به این که چرا شما سوپراستار نشدید، گفته بود: درایران سوپراستار نداریم و در دنیا مفهوم سوپراستار چیزی مغایر با مفهوم جا افتاده در کشور ما است و درباره محمدرضا گلزار گفت: ایشان بازیگر و هنرمند موفق و دوست داشتنی هستند، اما نمی‌توان به ایشان گفت سوپراستار، چون در ایران سوپراستار نداریم.

مدتی بعد از این گفت و گو محمدرضا گلزار در پاسخ به اظهارات پژمان بازغی گفت: مادر قلب اتمی بدون بازیگران ستاره‌اش بیست میلیون تومان هم نمی فروخت!

در ادامه مصاحبه بازغی با آرش ظلی‌پور درباره اجرای برنامه‌های مسابقاتی حمید گودرزی و محمدرضا گلزار در تلویزیون گفت: من هر دو مسابقه را دیدم و هم محمدرضا گلزار و هم حمید گودرزی اجرای خوبی دارند اما نویسنده هردو مسابقه خوب نیست و باید سوالات و موضوعات بهتری مطرح شود و از نظر من نقطه ضعف این برنامه‌ها نویسنده آنها است.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.