دیزنی خبر ساخت سریال “لوکی” با بازی تام هیدلستون را تایید کرد

11 November 2018 - 13:30

در این گزارش،حامل خبری خوش برای طرفداران و علاقه‌مندان به شخصیت‌های مارول به خصوص “لوکی” هستیم؛ لوکی برای همیشه نرفته است! در ماه سپتامبر زمزمه‌هایی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه دیزنی برنامه‌های بزرگی در رابطه‌ با ساخت سریال‌هایی بر اساس شخصیت‌های پرطرفدار دیزنی-مارول برای سرویس استریمینگ خود را در سر دارد. مدتی بعد ادعاهایی مطرح شد مبتنی بر شایعه بودن کلیه‌ی آن اخبار از جمله خبر ساخت سریالی اختصاصی بر اساس شخصیت “لوکی” که تام هیدلستون (Tom Hiddleston) نقش او را از مرحله‌ای که عاشقش می‌شوید تا جایی که از او متنفر می‌شوید، ایفا خواهد کرد. اما امروز، دیزنی رسما قطعی بودنِ این برنامه را تایید کرد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این ماجرا درز پیدا نکرده است، اما دیزنی این گفته را تایید کرده است که این سریال، سریال لایو اکشنی خواهد بود که با محوریت لوکی (با درخشش تام هیدلستون) دنبال می‌شود و بر روی سرویس استریمینگ این شبکه- که اکنون نام آن دیزنی پلاس (Disney+) است، قرار خواهد گرفت. لطفا تا پایان این خبر با سینما گیمفا همراه باشید‌.

زمانی‌که در ماه سپتامبر، نخستین زمزمه‌ها راجع به سریال‌های مستقلی که دیزنی قرار است بسازد، به گوش می‌رسید، خبرگزاری‌های مختلف گمانه‌ زنی‌های مختلفی در مورد این خبر می‌کردند. آن‌ها معتقد بودند که این سریال‌ها تجسمی از ادامه ماجراهای هیجان‌انگیز دنیای سینمایی مارول (MCU) هستند که ممکن است به مینی سریال‌هایی تبدیل شوند که قسمت‌های انگشت شماری دارند و احتمالا در هر قسمت داستان یکی از آن شخصیت‌ها روایت می‌شود. این فرضیه ممکن است با برنامه‌‌های شلوغ بازیگرانی همچون تام هیدلستون، همخوانی داشته باشد، اما ممکن هم هست که این ستارگان بخواهند تجربه‌ جدیدی را به طرفدارانشان عرضه کنند؛ تجربه‌ی نمایش داستان‌‌های دنیای سینمایی مارول در سطحی حرفه‌ای مانند یک فیلم و در قالب اثری طولانی مدت‌تر!

برنامه‌های اخیر دیزنی پلاس با برنامه‌های پیشین مارول مانند Agents of S.H.I.E.L.D و Daredevil در یک بخش تفاوت دارند: رئیس استودیوهای مارول، کوین فیگ (Kevin Feige) برنامه‌های مارولِ دیزنی پلاس را بازبینی خواهد کرد‌. این درحالی است که برنامه‌های مارولِ شبکه‌های ABC و نتفلیکس توسط رئیس بخش تلویزیونی ماورل، جف لوب (Jeph Leob) مورد بازبینی قرار می‌گرفت. پس نگران نباشید! ما برای یک فاجعه دیگر در سطح غیر انسانی، اینجا نیستیم.

دیگر بازیگران دنیای سینمایی مارول نیز شایعاتی در رابطه با ساخت سریال‌هایی مبتنی بر شخصیت‌های خودشان پخش کردند؛ به عنوان مثال الیزابت اولسن (Elizebeth Olsen) مدعی شده بود سریالی کوتاه براساس شخصیت خیالیِ اسکارلت ویچ‌ِ (Scarlet Witch) که خود ایفاگر نقش اوست، ساخته خواهد شد، یا آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) از احتمال ساخت سریال‌هایی حولِ فالکون (Falcon) و سرباز زمستان (Winter Soldier) خبر دادند. با اینکه ما هنوز اطلاعی از نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سریالمان نداریم ولی به هر صورت، “لوکی” تنها شخصیتی است که خبر ساخت سریالی بر اساس او تایید شده است.

گفته می‌شود همزمان با اینکه دیزنی قصد دارد تا سرویس استریمینگِ دیزنی پلاس خود را سال آینده راه اندازی کند، به دنبال یک بانک عالی نیز هست تا زمانی‌که می‌خواهند سرویس استریمینگ خود را به راه بیندازد، در دسترس باشد. هم اکنون مجمموعه‌ی لایو اکشنِ جنگ ستارگان، The Mandolarian در حال فیلمبرداری است و امروز نیز دیزنی اعلام کرد که سریال اسپین‌آفی از Rogue One در حال ساخت که گویا دیگو لونایس (Diego Lunais) هم در این سریال نقش آفرینی می‌کند. از جمله طرح‌های دیگر دیزنی که در اولویت‌های استودیو قرار دارند می‌توان به سریال‌‌ “کارخانه‌ی هیولا‌” و سریال لایو اکشن High School Musical و همینطور فیلم لایو اکشن Lady and tge Tramp اشاده نمود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.