جو روسو اطلاعات جدیدی از Avengers 4 می‌دهد

11 November 2018 - 17:00

در سال ۲۰۱۸ بالاخره فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ‌ بی‌نهایت» اکران شد و تلاش ۱۰ ساله‌ی کمپانی مارول استودیوز (Marvel studios) را به نمایش گذاشت. اگرچه این فیلم به خوبی منتقدان و طرفداران را راضی کرده، اما نتوانست از عطش آن‌ها کم کند و اکنون همه منتظر اکران فیلم بعدی انتقام‌جویان، که هنوز نام آن اعلام نشده، هستند. این فیلم در مرحله‌ی تولید به سر می‌برد و اطلاعات نهایی همچنان در دست نیست، اما جو روسو (Joe Russo)، کارگردان فیلم، از طریق حساب اینستاگرام خود درباره‌ی اطلاعات جدیدی از جمله مدت زمان حدودی فیلم صحبت کرده و گفته اکنون در حال ادیت آن هستند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جو روسو گفته:

«در حال حاضر مدت زمان انتقام‌جویان ۴، دقیقا سه ساعت است. باید ببینیم که به همین صورت باقی خواهد ماند یا نه، اما فعلا سه ساعت است.»

باید به این نکته اشاره کرد که تا اکران انتقام‌جویان ۴ زمان زیادی باقی ‌مانده، و در نتیجه احتمال تغییر این مدت زمان بسیار بالا است. برادران روسو همچنین به این موضوع هم اشاره کردند که تولید این پروژه هنوز ادامه دارد و آن‌ها تنها نصف راه را رفته‌اند!

جو و آنتونی روسو در این‌باره گفته‌اند:

«ما تقریبا نصف راه ادیت و ویرایش را رفته‌ایم. ما تازه شروع کرده‌ایم تا روی جلوه‌های ویژه کار کنیم. بیش از ۳۰۰۰ صحنه‌ی با جلوه‌های ویژه در فیلم وجود دارد و زمان، فکر، انرژی و تلاش زیادی برای آن‌ها نیاز است، و ما هم تازه در مراحل اولیه هستیم. ما به تازگی با آلن سیلوستری (Alan Silvestri) برای موسیقی متن شروع به کار کرده‌ایم و همچنان در مرحله‌ی ویرایش فیلم به سر می‌بریم.»

با وجود اینکه خیلی‌ها مطمئن نبودند کمپانی‌های دیزنی (Disney) و مارول استودیوز با اکران یک فیلم سه ساعته موافق هستند یا نه، آنتونی روسو اعلام کرد که استودیو هیچ‌وقت محدودیتی برای مدت زمان پروژه‌ها قرار نداده است. جو هم در ادامه‌ گفت که از همان ابتدا احتمال می‌داد مدت زمان این فیلم چیزی حدود سه ساعت شود، اما با اطمینان نمی‌توانست ادعا کند.

او پیش از این گفته بود که انتقام‌جویان ۴ به راحتی سه ساعت را رد خواهد کرد، اما آن‌ها ممکن است زمان این فیلم را کوتاه‌تر کنند؛ ولی با این‌حال مدت زمان قسمت چهارم، قطعا بیشتر از انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت خواهد بود.

همچنان باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری از فیلم منتشر شود، اما به نظر می‌رسد به زودی شاهد تریلر این فیلم خواهیم بود و شاید بعد از آن بالاخره بتوانیم مدت زمان دقیق انتقام جویان ۴ را بفهمیم.

این فیلم موردانتظار در تاریخ ۴ مه ۲۰۱۹ (۱۴ اردیبهشت ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.