جان بویگا و لتیتا رایت در یک فیلم علمی-تخیلی و البته رمانتیک، هم‌بازی شدند

11 November 2018 - 17:27

دو بازیگر جوان و پویا در یک فیلم علمی-تخیلی به نام Hold Back the Stars هم‌ بازی شدند. جان بویگا (John Boyega) و لتیتا رایت (Letitia Wright) برای ایفای نقش‌های اصلی در فیلم اقتباسی از رمانی با همین نام، نوشته‌ی کتی خان (Katie Khan) قرارداد بستند. این رمان، داستان مرد و زنی را دنبال می‌کند که در یک آرمان شهر روی زمین و در فضایی گیر افتاده‌اند که تنها برای ۹۰ دقیقه اکسیژن دارند و آنها در آنجا خاطرات عشقشان را مجددا مرور می‌کنند و خوب باید بگوییم که قرار است پای فیلم اشک بریزید! برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مارک کهیل (Mike Cahill) فیلمساز Another Earth «زمینی دیگر»، روی صندلی کارگردانی این فیلم هم خواهد نشست و البته انتخاب او بسیار عاقلانه است. فیلم علمی-تخیلی سال ۲۰۱۴ کهیل به نام I Origins که یک داستان عاشقانه هم بود، یک شاهکار واقعی به حساب می‌آید که فضای حماسی را با رمانتیک، به شکل کاملا متعادلی در هم آمیخت و پس از آن کارگردان The Magicians و سریال ترسناک Nightflyers که قرار است پخش شود هم شد. فیلمنامه‌ی Hold Back the Stars را کریستی هال (Christy Hall) و شان لوی (Shawn Levy) نوشته‌اند.

این پروژه بدون شک خیلی زود به مرحله‌ی ساخت می‌رسد. بویگا اکنون بر سر فیلمبرداری Star Wars: Episode IX است و در ابتدای امسال اولین تهیه‌کنندگی خود را در Pacific Rim: Uprising به پایان رسانده است. در عین حال، رایت در فیلم‌هایی مثل Black Mirror و Humans بازی کرده است و عملکرد فوق‌العاده‌ی او در فیلم‌های Black Panther «پلنگ سیاه» و Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» از استودیو مارول نیز تحسین برانگیز بود. در حالی که هنوز مشخص نیست او نقشش را در فیلم Black Panther 2 «پلنگ سیاه ۲» دوباره بدست خواهد آورد یا نه، می‌دانیم که رایان کوگلر (Ryan Coogler) به نویسندگی و کارگردانی این فیلم برگشته است.

چشم‌انداز بازی بویگا و رایت در کنار هم، بسیار هیجان انگیز است اما اینکه کهیل کارگردان این فیلم است، بیشتر هواداران را بر سر ذوق آورده است. به هر حال باید تا اکران فیلم منتظر بمانیم تا عملکرد این دو بازیگر خوب دنیای فیلم را در کنار هم ببینیم.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.