اضافه شدن ریکی لیندهوم، ادی پترسون و رائول کاستیلو به Knives Out

11 November 2018 - 21:00

ددلاین در گزارشی از پیوستن ریکی لیندهوم (Riki Lindhome)، ادی پترسون (Edi Patterson) و رائول کاستیلو (Raul Castillo) به فهرست پر ستاره‌ی درام جنایی‌/معماییِ رایان جانسون (Rian Johnson) تحت عنوان Knives Out خبر داد. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

ستارگانی که در Knives Out حضور دارند، فهرست بازیگران آن را بسیار غنی ساخته است. از بازیگران مشهور اثر در حال ساخت جانسون می‌توان به نام‌هایی همچون دنیل کریگ (Daniel Craig)، کریس ایوانس (Chris Evans)، آنا دی آرمس (Ana De Armes)، مایکل شانن (Micheal Shannon) و لکیث استنفیلد (Lakeith Stanfield) اشاره نمود.

تاکنون تنها خلاصه‌ای از فیلمنامه‌ای که توسط جانسون نوشته شده، منتشر شده است؛ اما گفته می‌شود این فیلمنامه یک داستان جنایی/معمایی مدرن در قالب یک روایت پلیسی کلاسیک به همراه صدای اصلی جانسون است. کریگ که پس از خروج دنی بویل (Danny Boyle)، بطور ناگهانی پروژه باند ۲۵ را ترک کرد، قرار است در ماه نوامبر بازی در Knives Out را آغاز کند. می‌توان گفت با خروج غیر منتظره‌ی بویل، جانسون و رام برگمن (Ram Bergman) از فرصت استفاده کرده و کریگ را قبل از بازگشت به نقش جیمز باند، به فیلم خود آوردند. جانسون، کسی که فیلمنامه را نوشته است در کنار برگمن تهیه کنندگی فیلم را برعهده خواهند داشت. دیگر خبرها حاکی از آن است که جانسون Knives Out را قبل از این‌که سه‌ گانه‌ی دنیای “جنگ ستارگان” کارگردانی کند، خواهد ساخت.

در سپتامبر امسال اعلام شد که مدیا رایتس کاپیتال (Media Rights Capital)، کمپانی پشت فیلم‌های موفقی چون Baby Driver و فیلم بعدی پیتر جکسون (Peter Jackson) تحت عنوان Mortl Engines، تمامی حقوق این پروژه را در فستیوال فیلم تورنتو ۲۰۱۸ با موفقیت خریداری نموده است. این کمپانی همچنین در تعهدی، قائل به تامین مالی و سرمایه گذاری ۴۰ میلیون دلاری این پروژه در آمریکای شمالی نیز شده‌ است.

انتظار می‌رود فیلمبرداری Knives Out در روزی (که هنوز روز دقیق آن مشخص نیست) از ماه نوامبر کلید بخورد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.