Seperation مامی گرامر، برایان کاکس و دو ستاره دیگر را به فهرست بازیگران خود اضافه کرد

12 November 2018 - 22:30

بنابر گزارش ددلاین، ستاره‌ی Ricki and the Flash، مامی گامر (Mamie Gummer) و دارنده‌ی جایزه‌ی امی، برایان کاکس (Brian Cox) به جمع بازیگران تریلر ماوراطبیعیِ Separation، از جمله روپرت فرند (Rupert Friend) اضافه شدند. ویلیام برنت بل (William Brent Bell) کارگردان این فیلم است. علاوه بر گامر و کاکس، گویا مدلین بروئر (Madeline Brewer)ستاره‌ی سریال Handmaid’s Tale و بازیگرِ دختر بچه‌ی فیلم The Haunting of the Hills، وایولت مک گراو (Violet McGraw) نیز برای بازی در این فیلم فراخوانده شده‌اند. همراهان گرامی سینماگیمفا لطفا تا پایان این خبر با ما همراه باشید.

جزئیات فیلمنامه هنوز اعلام نشده است، اما داستان یک تریلر ماوراطبیعی معاصر است که عواقب وحشتناک طلاق را به نمایش می‌گذارد. این فیلم شبیه هیچ یک از فیلم‌های پیشین ساخته شده در این ژانر مانند Kramer Vs. Kramer (کریمر علیه کریمر) و The Sixth Sense And Mama نیست.

فرند و گامر قرار است نقش زوجی با نام‌های جف و مگی را ایفا کنند. این دو به تازیگی از یکدیگر جدا شده‌اند و بر سر حضانت دختر بچه‌ی ۷ ساله‌شان که مک گراو نقش او را بازی می‌کند، با هم به رقابت می‌پردازند. بروئر نیز نقش پرستار قدیمیِ بچه‌ی‌ این زوج را ایفا می‌کند.

بل به همراه جردن ییل لوین (Jordan Yale Levine) از ییل پروداکشنز، جردن بکرمن (Jordan Beckerman)، راس پوسترناک (Russ Posternak)، جسی کورمن (Jesse Korman)، کلی پکورین (Clay Pecorin) از کمپانی رین میکر و راسل گیسر (Russell Geyser) تهیه‌کنندگی این پروژه را در دست دارند. تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم عبارتند از: سث پوسترناک (Seth Posternak) و دنیس رایس (Dennis Rice). جان کیس (Jon Keeyes) نیز به عنوان دستیار تهیه‌کننده‌ در این پروژه حضور خواهد داشت.

بل، یکی از پر طرفدارترین فیلمساز‌های ژانر مخصوص خود، بیشتر بخاطر دو فیلم ترسناکش،The Boy (پسر) که توسط STX منتشر شده بود و فروش جهانی ۶۴ میلیون دلاری داشت و The Devil Inside (شیطان درون)، محصول کمپانی پارامونت که با بودجه حدود یک میلیون دلاری به فروشی بالغ بر ۱۰۲ میلیون دلار رسید؛ شناخته می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.