مریل استریپ در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Mary Poppins Returns است

30 July 2016 - 17:52

خبری خوشحال کننده به گوش رسیده است. به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد حضور عوامل دو فیلم  Devil Wears Prada و Into to Woods در یک فیلم خواهیم بود. براساس گزارشات وب‌سایت Variety، ظاهراً مریل استریپ در حال مذاکره برای پیوستن به تیم بازیگری فیلم Mary Poppins Returns است. برای اطلاعات بیشتر با سایت سینماگیمفا همراه باشید.  این فیلم که در آینده منتشر می‌شود، یک دنباله از عنوان Mary Poppins است که در گذشته در سال ۱۹۶۴ منتشر شده بود. البته اگر این گزارشات درست از آب دربیایند، قرار نیست که مریل استریپ را در نقش اصلی فیلم ببینیم. با توجه به منابع، استریپ قرار است در نقش دخترخاله مری پاپین یعنی تاپسی، بازی کند. البته این نقش در فیلم اصلی که سال ۱۹۶۴ منتشر شد، وجود نداشت. قطعاً شنیدن دوباره این خبر که مریل استریپ برای بازی در نقش شخصیتی به نام تاپسی نامزد اسکار ۲۰۱۹ شده است، هیجان‌انگیز خواهد بود. یک نکته‌ی شگفت انگیز دیگر، مریل استریپ قرار است دوباره در قسمتی از فیلم آواز بخواند؛ تقریباً مثل کاری که در Into the Woods انجام داد.

فیلم Mary Poppins Returns توسط راب مارشال کارگردانی خواهد شد. همچنین امیلی بلانت در نقش اصلی آن بازی می‌کند. لین مانوئل میراندا هم از دیگر بازیگران فیلم است.

فیلم‌نامه Mary Poppins Returns توسط دیوید مرج نوشته خواهد شد. نکته جالب فیلم این است که راب‌ مارشال، مریل استریپ، امیلی بلانت و تهیه کنندگان Into the Woods، مارک پلت و جان دلوکا، را که همگی سابقه حضور در فیلمی مشترک (Into the Woods) دارند، در خود جای داده است. این فیلم در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ برابر با ۴ دی ۹۷ اکران خواهد شد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.