بنرهای جدید فیلم Spider-Men: Into the Spider-Verse منتشر شد

13 November 2018 - 23:00

استودیو سونی تمام بنرهای جدید فیلم Spider-Men: Into the Spider Verse را در حالی‌که تنها یک ماه به اکران آن باقی مانده‌ است، منتشر کرد. در این بنرها شاهد آنیم که همه شخصیت‌های Spider-Men؛ که به یک میزان نیز اهمیت دارند، در دوستانه‌ترین حالتی که شما می‌توانید “اسپایدر من‌”ها را در کنار هم تصور کنید، نشسته‌اند. شما همراهان گرامی سینما گیمفا می‌توانید تصویر این بنرها را در ادامه این خبر ملاحظه فرمایید.

فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller)، ذهن‌های خلاق فیلم LEGO و ۲۱ Jump Street، استعدادهای منحصر‌به‌فرد خود را در نسخه متفاوتی از دنیای مرد عنکبوتی بکار می‌گیرند که سبک دیداری برجسته‌ای در آن استفاده شده است. فیلم Spider-Man: Into The Spider-Verse به معرفی نوجوان اهل بروکلین، مایلز مورالز و احتمالات نامحدود Spider-Verse که بیش از یک ماسک می‌پوشد، می‌پردازد.

شمیک مور (Shameik Moore)، ستاره‌ی Get Down And Dope صداپیشه مایلز مورالز در فیلم است‌. او به لیو شرایبر (Liev Schreiber) در نقش کینگ‌پین، مارشالا علی (Mahershala Ali) در نقش عمو آرون، برایان تیری هنری (Brian Tyree Henry) در نقش پدر جفرسون، لونا لورن ولز (Luna Lauren Velez) در نقش مادر ریو، لیلی توملین (Lily Tomlin) در نقش خاله می، هایلی استینفلد (Hailee Steonfeld) در نقش اسپایدر-گوین و جیک جانسون (Jake Johnson) در نقش پیتر پارکر پیوسته است.

باب پرشچتی (Bob Persichetti)، پیتر رمزی (Peter Ramsey) و رادنی راثمن (Rodney Rothman) کارگردانان این فیلم هستند. فیل لرد فیلم‌نامه کار را نوشته و آوی آراد (Avi Arad)، امی پاسکال (Amy Pascal)، فیل لرد، کریستوفر میلر و کریستینا استینبرگ (Christina Steinberg) تهیه‌کنندگان کار هستند.

این فیلم انیمیشنی ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.