اکران فیلم همه می‌دانند اصغر فرهادی و بمب یک عاشقانه پیمان معادی در تورنتو

16 November 2018 - 22:52

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، چهارمین دوره از فستیوال سینه ایران با نمایش فیلم‌هاى ایرانى “همه مى‌دانند” به کارگردانى اصغر فرهادى و “بمب؛ یک عاشقانه” به کارگردانى پیمان معادى از ۱۶ تا ۱۸ نوامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۲۵ آبان ماه تا ۲۷ آبان سال ۹۷ در تورنتو برگزار خواهد شد.

این فستیوال که در سالن TIFF Bell Lightbox برگزار خواهد شد، مجموعه‌ای از بهترین‌ فیلم‌های سینمای ایران را به نمایش خواهد گذاشت و بسیاری برنامه‌های دیگر و متنوعی از جمله پنل‌های گفت و گو و سخنرانی را برای  مخاطبان خود ارائه می دهند.

زمان بندی فیلم‌های سینمایی در لیستی آمده است که در ابتدا به زمان نمایش دو فیلم “همه مى دانند” ساخته اصغر فرهادى  و “بمب؛ یک عاشقانه” به کارگردانى پیمان معادى اشاره می‌کنیم.

  فیلم “همه مى دانند” به کارگردانى اصغر فرهادى ١٧ نوامبر مصادف با (٢۶ آبان) ساعت ١١:٣٠ و فیلم «بمب، یک عاشقانه» ١٨ نوامبر مصادف با (٢٧ آبان) ساعت ٢٠ در TIFF Bell Lightbox نمایش داده خواهند شد.

سایر زمان بندی‌های تعیین شده در این فستیوال ۴ به شرح زیر است:

١۶ نوامبر مصادف با ٢۵ آبان
فیلم «کلومبوس» به کارگردانى هاتف علیمردانى/ فیلم «رونا، مادر عظیم» به کارگردانى جمشید محمودى

١۷ نوامبر مصادف با ٢۶ آبان
فیلم «همه مى دانند» به کارگردانى اصغر فرهادى/ فیلم «سه رُخ» به کارگردانى جعفر پناهى/ فیلم «ما شما را دوست داریم؛ خانم یایا» به کارگردانى عبدالرضا کاهانى/ فیلم «عرق سرد» به کارگردانى سهیل بیرقى/ فیلم «روزهاى نارنجى» به کارگردانى آرش لاهوتى/ فیلم «هندى و هرمز» به کارگردانى عباس امینى/ فیلم «امیر» به کارگردانى نیما اقلیما/ فیلم «درساژ» به کارگردانى پویا بادکوبه/ فیلم «اتاق تاریک» به کارگردانى روح الله حجازى/ فیلم «افسونگر» به کارگردانى میلاد علمى

١۸ نوامبر مصادف با ٢۷ آبان
فیلم «رضا» به کارگردانى رضا معتمدى/ فیلم «پارادایس» به کارگردانى على عطشانى (اکران رایگان)/ فیلم «مارموز» به کارگردانى کمال تبریزى/ فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» به کارگردانى پیمان معادى/ فیلم «هجوم» به کارگردانى شهرام مکرى

درباره فیلم‌های “همه می‌دانند” و “بمب، یک عاشقانه”:

فیلم “بمب، یک عاشقانه” فیلمی است به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی که تهیه کنندگی این اثر بر عهده احسان رسول‌اف  است که مراحل تولید و ساخت آن در سال ۱۳۹۶ طی شده است.

بازیگران این فیلم به ترتیب زیر است:
لیلا حاتمی،  پیمان معادی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری

در داستان این فیلم این طور آمده است:

در میانه سال‌های جنگ و در اوج بمباران‌های تهران، روزگار با بیم و ترس می‌گذرد. اما عشق و دل‌دادگی و زندگی و امید، هراس ملموس مرگ را به فراموشی می‌سپارد؛ رفتگان در کلماتِ زندگان تکرار می‌شوند. مرگ، سؤال مطلق است و عشق، ابهام مکرر. «بمب؛ یک عاشقانه» با کورسوی امیدبخش زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ

این فیلم حضورهای متفاوتی در جشنواره‌های بین المللی و داخلی توانسته است موفقیت های بسیاری به دست آورد.

آخرین ساخته اصغر فرهادی ” همه می‌دانند” نام دارد در ژانری روان شناختی است که نویسندگی این فیلم را، کارگردان بر عهده داشته است و همچنین به زبان اسپانیایی است. این فیلم اولین اکران خود را در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ انجام داد و فیلم افتتاحیه جشنواره نیز بود. اکران عمومی فیلم ” همه می‌دانند´بعد از یک روز از نمایش آن در جشنواره فیلم کن در تمامی سینماهای کشور فرانسه آغاز گردید.

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)،  فیلم جدید اصغر فرهادی که تا کنون اکران های زیادی را در کشورهای مختلف داشته است، تا چند ماه آینده نیز این اکران‌ها ادامه خواهد داشت.

بازیگران فیلم ” همه می‌دانند” به ترتیب زیر است:

خاویر باردم در نقش پاکو

پنه‌لوپه کروز در نقش لورا

باربارا لنی در نقش ویکتوریا، همسر پاکو

ریکاردو دارین در نقش الخاندرو، همسر لورا

اینما کوئستا در نقش آنا، خواهر لورا

ادوآرد فرناندس

خاویر کامارا

رامون بارآ

الویر مینگز

روجر کاسامایور

سارا سالامو

داستان این فیلم به طور است:

“لورا که این نقش را پنه‌لوپه کروز بازی می‌کند در کشور آرژانتین زندگی می‌کند. او برای شرکت کردن در مراسمی مجبور به سفر به شهری در نزدکی مادرید به همراه فرزندانش می‌شود. در طول این سفر رویدادهای جالبی اتفاق می‌افتد که بر روی زندگی او و خانواده‌اش تاثیر می‌گذارد.”

اما این این فیلم از زمانی که لیست بازیگران را اعلام کرد تا زمانی که آماده اکران شده بود، دچار ابهاماتی در زمینه اکران در ایران بود. اما این فیلم‌ساز در اولین اکران فیلمش در کشور فرانسه اعلام کرد که اولویتش در کار، اکران در ایران است.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.