تولید فیلم Godzilla vs. Kong آغاز شد

15 November 2018 - 09:00

هنوز شش ماه تا اکران فیلم Godzilla: King of the Monsters «گودزیلا: سلطان هیولاها» زمان باقی مانده، اما کمپانی‌های برادران وارنر (Warner Bros.) و لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) در پی ساخت دنباله‌ی این فیلم، یعنی Godzilla vs. Kong «گودزیلا در برابر کونگ» رفته‌ و تولید آن را آغاز کرده‌اند. فیلم‌برداری این پروژه به تازگی شروع شده و در هاوایی و استرالیا انجام خواهد گرفت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در خلاصه داستان رسمی فیلم گودزیلا در برابر کونگ آمده:

«در زمانی که هیولاها زمین را تسخیر کرده‌اند، جنگ انسانیت برای آینده‌ی خود، گودزیلا و کونگ را روبه‌روی یکدیگر قرار می‌دهد و باعث درگیری و مبارزه‌ی بی‌نظیری میان این دو موجود قوی می‌شود. در طول داستان یک توطئه انسانی، تهدیدی برای همه‌ی این هیولاها و موجودات، چه خوب و چه بد، به وجود می‌آورد و نوید نابودی همیشگی آن‌ها  را می‌دهد.»

از بازیگران این فیلم می‌توان به الکساندر اسکارشگرد (Alexander Skarsgård)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، ربکا هال (Rebecca Hall)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، شون اوگوری (Shun Oguri)، ایزا گونزالس (Eiza González)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، جولیان دنیسون (Julian Dennison)، کایل چندلر (Kyle Chandler) و دمیان بیچیر (Demián Bichir) اشاره کرد.

کارگردانی این اثر برعهده آدام وینگارد (Adam Wingard) بوده و تری روسیو (Terry Rossio) هم فیلم‌نامه‌ی آن را نوشته است. مری پرنت (Mary Parent)، الکس گارسیا (Alex Garcia)، اریک مک‌لود (Eric McLeod) در نقش تهیه‌کننده و برایان راجرز (Brian Rogers)، کنجی اوکوهیرا (Kenji Okuhira)، یوشیمیتزو بانو (Yoshimitsu Banno)، جان جاشنی (Jon Jashni) و توماس تول (Thomas Tull) هم به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند.

مبارزه‌ی گودزیلا و کونگ در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۹۹) به روی پرده‌ سینماهای جهان نقش خواهد بست.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.