پوستر جدید Detective Pichaku: به رایم سیتی خوش آمدید!

15 November 2018 - 15:00

تنها مدت کوتاهی پس از انتشار تریلر داغ فیلم Dtective Pikachu (کاراگاه پیچاکو)، استودیو لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) پوستر رنگارنگ جدیدی از این فیلم را منتشر کرد. شما همراهان گرامی سینما گیمفا می‌توانید پوستر مربوطه را در پایان این خبر ملاحظه نمایید.

بازیگران این فیلم عبارتند از: نامزد جایزه گلدن‌گلوب رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در نقش پوکمونی سخنگو به نام پیکاچو به همراه جاستیس اسمیت (Justice Smith)، کاترین نیوتون (Kathryn Newton)، بازیگر نامزد اسکار کن واتانابه (Ken Watanabe)، سوکی واترهاوس (Suki Waterhouse)، ریتا اُرا (Rita Ora) و بازیگر برنده گلدن‌گلوب بیل نای (Bill Nighy). اسمیت در نقش نوجوانی ظاهر خواهد شد که پدرش ربوده شده است و همین مسئله او را به رینولدز و کاترین نیوتون که روزنامه نگار جوانی است وصل می‌کند و رینولدز و کاترین به عنوان یک تیم عمل می‌کنند تا پدر اسمیت را پیدا کنند.

راب لترمن (Rob Letterman) کارگردان فیلم فانتزی و ماجراجویانه‌ی Goosebumps (مورمور)، کارگردانی “کاراگاه پیکاچو” را نیز بر عهده گرفته است. همچنین او در کنار نیکول پرلمن (Nicole Perlman) فیلمنامه این پروژه به رشته تحریر درآورده است و تهیه‌کنندگان آن نیز مری پرنت (Mary Parent) و کایل بویتر (Cale Boyter) هستند.

سری Pokémon در سراسر دنیا و در سنین مختلف طرفداران بسیار زیادی دارد. بازی‌های ویدیویی این سری در مجموع در جهان بیش‌ از ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشته‌اند. همچنین ۲۰ فصل از انیمه سریالی این مجموعه تولید شده است. به‌طور‌کلی، Pokémon یکی از موفق‌ترین و برجسته‌ترین سری‌های سرگرمی در جهان محسوب می‌شود.

“کاراگاه پیچاکو” در تاریخ ۱۱ مه سال ۲۰۱۹ در سینما‌ها به نمایش در خواهد آمد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.