تاریخ پخش فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت اعلام شد

15 November 2018 - 15:00

فصل هشتم و آخر سریال پر طرفدار Game of Thrones (بازی تاج و تخت) آوریل ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. از زمان پخش این سریال در سال ۲۰۱۱ از شبکه HBO که اقتباسی از رمان A Song of Ice and Fire نوشته‌ی جورج آر. آر. مارتین است، مخاطبین بسیاری در سراسر دنیا جذب آن شده و علاقمند داستان زندگی جان اسنو، دنریس تارگارین، تیریون لنستر و بسیاری دیگر هستند. تعداد فصل‌های این سریال از مجموعه کتب مارتین نیز پیشی گرفته و در نهایت با هشت فصل به کار خود خاتمه می‌دهد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هر سال یک فصل از سریال پخش می‌شود و طرفداران این سریال کل سال ۲۰۱۸ را برای دیدن فصل نهایی انتظار کشیده‌اند چون تولید فصل آخر از همیشه طولانی‌تر شده و این در حالی است که گفته شده تنها ۶ قسمت دارد. تولیدکنندگان سریال بازی تاج و تخت نهایت تلاش‌شان را کردند چیزی از فیلم‌نامه و سریال به بیرون درز پیدا نکند و هنوز چیزی از این فصل مشخص نشده است.

هرچند زمان زیادی تا پخش فصل آخر نمانده، چون صفحه رسمی سریال در توییتر رسما اعلام کرد این سریال آوریل ۲۰۱۹ روی آنتن شبکه HBO می‌رود.
گزارشات صورت گرفته حاکی از این بود که پخش فصل هشتم تا اواخر سال ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد و حالا خبر پخش آن در ماه آوریل نکته مثبت سریال است. تاریخ آوریل در واقع پخش سنتی سریال را نشان می‌دهد که همانند هر ساله این سریال از آوریل پخش شده است. پخش زودتر این سریال به چند دلیل حرکت هوشمندانه‌ای است. اول اینکه احتمال اسپویل سریال کمتر می‌شود و دوم اینکه هرچه انتظار طرفداران بیشتر شود حدس و گمان‌ها هم بیشتر می‌گردد. انتظارات از این سریال بسیار بالاست و نمی‌توان تاخیر را در این مورد پذیرفت.

متاسفانه تاریخ دقیق پخش سریال چیزی است که همچنان باید منتظر آن بود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • ربین قهرمانی says:

    با اسم جورج . آر. آر. مارتین ،یاد جی . آر . آر . تالکین افتادم که،مجموعۀ فیلم ارباب حلقه‌ها،از روی رمان وی نوشته شده است.

  • AriaDjawadi1991 says:

    بالاخره! امیدوارم خوب بشه.