اولین تریلر رسمی Toy Story 4 رسید!

16 November 2018 - 15:12

هر وقت نام شرکت‌های دیزنی (Disney) و پیکسار (Pixar) را در کنار هم می‌شنویم، به یاد یک انیمیشن خاطره انگیز از آنها می‌افتیم. اکنون باید به شما اعلام کنیم که اولین تریلر رسمی از چهارمین انیمیشن از فرانچایز بسیار پرطرفدار Toy Story «داستان اسباب بازی» ساخته‌ی این دو شرکت، منتشر شد. در زیر خلاصه‌ی رسمی و تریلر را برای شما همراهان گرامی سینما گیمفا آورده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

وودی (Woody) و دیگر اسباب بازی‌ها، برای یک ماجراجویی کاملا‌ تازه‌ی دیگر در Toy Story 4 بازگشته‌اند و از دوست جدید خود در اتاق بونی، استقبال می‌کنند. این اسباب بازی جدید فورکی (Forky) نام دارد.

جاش کولی (Josh Cooley)، کارگردان فیلم در این باره گفت:

من هم شبیه بیشتر مردم فکر می‌کردم که Toy Story 3 «داستان اسباب بازی ۳» پایان داستان خواهد بود. پایانی بر داستان وودی و اندی (Andy). اما درست مثل زندگی، هر پایانی یک آغازی را به همراه دارد. وودی اکنون در اتاق یک کودک جدید با اسباب بازی‌های جدید قرار دارد که ما تابحال ندیده‌ایم. پاسخ به اینکه این دنیای جدید چه شکلی خواهد بود، می‌تواند آغازگر یک اکتشاف تازه در دنیای داستان اسباب بازی‌ها باشد.

اما در مورد فورکی باید گفت که او یک اسباب بازی نیست! او یک پروژه‌ی واقعی ساخت و ساز است. فورکی مطمئن است که در اتاق بونی نخواهد ماند. متاسفانه هر بار که او تلاش می‌کند از آنجا خارج شود، یک نفر او را وارد یک ماجراجویی ناخواسته می‌کند.

کولی ادامه داد:

دنیای داستان اسباب بازی بر این ایده استوار است که همه چیز در جهان هدفی دارد. هدف یک اسباب بازی این است که بچه‌ای را سرگرم کند. اما اگر یک اسباب بازی برای هدفی دیگر ساخته شود چه؟ فورکی اسباب بازی است که از وسایل یکبار مصرف ساخته شده پس با بحران مهمی روبروست. او می‌خواهد هدفش را بعنوان یک چنگال یکبار مصرف بودن ادامه دهد اما اکنون یک اسباب بازی شده است.

فیلمسازان از صدای تونی هیل (Tony Hale) که یک کمدین است، برای صداپیشگی فورکی استفاده کردند. برولین ادامه داد:

عضوی از خانواده‌ی اسباب بازی‌ها بودن بسیار هیجان‌انگیز است اما برای عادت کردن به این وضع زمان زیادی طول می‌کشد. هنگامی که ما به این شخصیت فکر کردیم، تونی اولین بازیگری بود که به ذهن من آمد و از اینکه او این نقش را قبول کرد، بسیار خوشحال شدم. عملکرد تونی بعنوان فورکی ترکیبی از خند‌ه‌دار بودن، سردرگمی، اعتماد به نفس و همدلی است.

از دیگر هنرمندانی که در این فیلم حضور خواهند داشت می‌توان به تیم الن (Tim Allen)، تام هنکس (Tom Hanks)، آنی پاتس (Annie Potts)، پاتریشیا آرگوته (Patricia Arquette) و جون کازاک (Joan Cusack) اشاره کرد.

Toy Story 4 در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۹۸) در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.