فیلم‌برداری فصل سوم Stranger Things رسما به پایان رسید

15 November 2018 - 17:47

فیلم‌برداری فصل سوم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب و غریب» از شبکه‌ی نتفلیکس، به پایان رسید. این سریال پس از آنکه در سال ۲۰۱۶ و بعد از انتشار دو فصل اول خود، واکنش‌های بسیار مثبتی را از جانب هواداران دریافت کرد، تبدیل به یک فرصت استثنایی برای استریم سرویس شد تا فصل سوم آن نیز ساخته شود. این فصل در تابستان ۲۰۱۹ پخش می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فصل اول Stranger Things، حول ناپدید شدن ویل بایرز (Will Byers) با بازی نوح شنپ (Noah Schnapp)، دختر جوان مرموزی به نام الون (Eleven) با بازی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) و دوستان ویل یعنی فین وولفهارد (Finn Wolfhard)، کالب مک‌لاگلین (Caleb McLaughlin) و گیتن ماتارازو (Gaten Matarazzo) که به دنبال او بودند، می‌گشت. فصل دوم سریال توانایی‌های الون را نشان داد و تهدید جدیدی موسوم به Mind Flayer را معرفی کرد. اکنون فصل سوم که اولین فصلی هم است که در تابستان منتشر می‌شود، قرار شده تا داستان الون که اکنون بزرگتر شده است را نشان دهد و لحن تیره‌تر و اکشن بیشتری را به همراه خواهد داشت.

بنا بر چندین پست اینستاگرامی تعدادی از بازیگران سریال Stranger Things، بر آن شدیم تا شما را از اینکه فیلم‌برداری فصل سوم به پایان رسیده است، مطلع کنیم. دیوید هاربور (David Harbour)، که نقش جیم هوپر (Jim Hopper) را بازی می‌کند، عکسی از خودش در حالی که کلاهی بر سر دارد که چشمانش را مخفی می‌کند و توجهات را بر روی سیبیل‌هایش می‌برد (که در واقع نوشته است همگی با سیبیل‌هایم خداحافظی کنید!)، منتشر کرده و به اتمام کار اشاره می‌کند. براون نیز دو عکس در صفحه‌ی شخصی اینستاگرامش منتشر کرده است که در زیر آن نوشته شده: “این یک پایان است.” شنپ نیز عکس براون را با کپشنی مشابه پست کرده است.

بدون شک فصل سوم Stranger Things سریالی خواهد بود که خیلی‌ها منتظرش هستند و شان لوی (Shawn Levy) تهیه کننده‌ی آن نیز خاطر نشان کرد فصل سوم این سریال بهترین فصل Stranger Things خواهد بود. جدای از بازیگران فصل دوم، ایثن هاک (Ethan Hawke) و دختر مایا هاک (Maya Hawke) یعنی اوما تورمن (Uma Thurman) و کری الوز (Cary Elwes) و جیک بوسی (Jake Busey) نیز به بازیگران اضافه شده‌اند. فرانسیسکا ریل (Francesca Reale) نیز در نقش کلیدی هیثر (Heather) بازی خواهد کرد.

با توجه به پست براون، و متن “یک بار دیگر” که در زیر آن نوشته شده بود، هواداران نباید نگران این باشند که فصل سوم این سریال، آخرین فصل آن است. لوی نیز تایید کرده است که فصل چهارم ساخته خواهد شد. به هر حال باید در نظر گرفت بنا بر پست براون که عکسی از خودش و شنپ و سدی سینک (Sadie Sink) با کپشن “یک بار دیگر” را منتشر کرد، نتیجه‌ گیری‌های مبنی بر اینکه ممکن است یکی، دوتا یا هر سه شخصیت، از فصل سوم جان سالم به در نبرند، شکل می‌گیرد. اما شاید هم این‌ها هیچ ربطی به آینده‌ی فصل بعدی سریال نداشته باشد. باید منتظر ماند و نتیجه را دید.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.