The Mandalorian: پدرو پاسکال در نقش اصلی سریال جدید استار وارز

16 November 2018 - 14:00

به گزارش خبرگزاری ورایتی (Variety)، پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، که با آثاری از جمله Game of Thrones «بازی تاج‌وتخت» و Narcos «نارکس» شناخته می‌شود، قرار است نقش اصلی سریال جدید مجموعه Star Wars «استار وارز» با نام The Mandalorian «ماندالوریان» را ایفا کند. این سریال توسط جان فاورو (Jon Favreau) خلق شده و قرار است از شبکه‌ی جدید کمپانی دیزنی (Disney) به نام دیزنی پلاس (+Disney) پخش شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پاسکال اخیرا در فیلم‌های Kingsman: The Golden Circle «کینگزمن: محفل طلایی»، The Equalizer 2 «ایکوالایزر ۲» و The Great Wall «دیوار بزرگ» دیده شده و قرار است در پروژه‌هایی نظیر If Beale Street Could Talk «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند»، Wonder Woman 1984 «واندرومن ۱۹۸۴» و Triple Frontier «مرز سه‌گانه» هم حضور داشته باشد.

جان فاورو وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه را برعهده داشته و دیو فیلونی (Dave Filoni) هم کارگردانی قسمت اول را به سرانجام خواهد رساند. افراد دیگری از جمله دبورا چاو (Deborah Chow)، ریک فامیویوا (Rick Famuyiwa)، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) و تایکا وایتیتی (Taika Waititi) هم برای کارگردانی قسمت‌های دیگر حضور دارند. فاورو و فیلونی همچنین در نقش تهیه‌کنده اجرایی و در کنار کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) و کالین ویلسون (Colin Wilson) دیده خواهند شد.

بعد از داستان‌های جانگو (Jango) و بوبا فت (Boba Fett)، جنگجوی دیگری در دنیای استار وارز روی کار می‌آید. داستان ماندالوریان بعد از سقوط امپراطوری و قبل از پیدایش اولین فرمان روایت می‌شود. ما شاهد سختی‌های یک تفنگدار تنها، در خارج از کهکشان و محدوده‌ی تحت اختیار جمهوری جدید خواهیم بود.

این سریال هنوز تاریخ پخش دقیقی ندارد، اما به نظر می‌رسد در اواخر ۲۰۱۹ شروع به پخش خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.