شان اگوری، بازیگر ژاپنی اولین حضور خود در هالیوود را با بازی در Godzilla vs. King تجربه خواهد کرد

16 November 2018 - 20:00

به گزارش پایگاه خبری ددلاین، شان اگوری (Shun Oguri)؛ بازیگر ژاپنی، اخیرا برای اضافه شدن به لیست پرستاره‌ی فیلم اکشن/مبارزه‌ایِ آدام وینگارد (Adam Wingard) تحت عنوان Godzilla vs Kong (کینگ کونگ در برابر گودزیلا)، با عوامل این پروژه به توافق رسیده است. این فیلم چهارمین پروژه‌‌ی مانستر ورسِ (Monster Verse) کمپانی لجندری اینترتینمنت (Legendary Entertainment) است. این، اولین بازی شان در یک فیلم هالیوودی خواهد بود. لطفا در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

شان که در ژاپن یک بازیگر سرشناس است، در فیلم‌ها و برنامه‌های ژاپنی زیادی ظاهر شده است. او را بطور خاص برای بازی‌اش در نقش هانازاوا رویی در برنامه درام/رمانتیک سال ۲۰۰۵؛ Hana Yori Dango و Boys Over Flowers (پسران فراتر از گل) که بر اساس مانگای معروفی با همین نام ساخته شده بود، به یاد می‌آورند. از فیلم‌های معتبری که وی در آن‌ها نقش آفرینی کرده نیز می‌توان از Tokyo Dogs (سگ‌های توکیو)، Gokusen: The Movie (گوکوسن: فیلم) و Gintama (گینتاما)، نام برد.

از بازیگران این فیلم می‌توان به الکساندر اسکارشگرد (Alexander Skarsgård)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، ربکا هال (Rebecca Hall)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، شون اوگوری (Shun Oguri)، ایزا گونزالس (Eiza González)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، جولیان دنیسون (Julian Dennison)، کایل چندلر (Kyle Chandler) و دمیان بیچیر (Demián Bichir) اشاره کرد.

این فیلم که قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی اکران شود، دنباله‌ای برای فیلم Kong: Skull Island و همچنین دو فیلم Godzilla و Godzilla: King Of The Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» خواهد بود. آدام وینگارد (Adam Wingard) که در گذشته فیلم‌هایی نظیر You’re Next, The Guest و Blair Witch را کارگردانی کرده است، اکنون وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را برعهده گرفته تا برای دومین بار در تاریخ او دو هیولای افسانه‌ای را به دنیای سینما بیاورد.

کارگردانی این اثر برعهده آدام وینگارد (Adam Wingard) بوده و تری روسیو (Terry Rossio) هم فیلم‌نامه‌ی آن را نوشته است. مری پرنت (Mary Parent)، الکس گارسیا (Alex Garcia)، اریک مک‌لود (Eric McLeod) در نقش تهیه‌کننده و برایان راجرز (Brian Rogers)، کنجی اوکوهیرا (Kenji Okuhira)، یوشیمیتزو بانو (Yoshimitsu Banno)، جان جاشنی (Jon Jashni) و توماس تول (Thomas Tull) هم به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند.

“کینگ کونگ در برابر گودزیلا” در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۹۹) به روی پرده‌ سینماهای جهان نقش خواهد بست.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.